Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorBērzkalne, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:09Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78091
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52195
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir Uzņēmuma komunikācija sociālajos medijos un lojalitātes veidošana: Stena Line Latvija un Tallink Latvija piemērs. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā ar savu mērķauditoriju "Stena Line Latvija" un "Tallink Latvija" komunicē sociālajos medijos un kā uzņēmumi veicina savu lojalitāti. Darbu veido - ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīrikas daļa, secinājumi, pielikumi. Teorētisko daļu veido mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas instrumenti, patērētāju uzvedība, klientu lojalitāte un sociālie mediji. Pētījumu veido "Stena Line Latvija" un "Tallink Latvija" sociālo tīklu kontu kvantitatīvā kontentanalīze uzņēmumu klientu anketēšana un uzņēmumu lojālo klientu fokusgrupas diskusija. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikācija, sociālie mediji, lojalitāte, klients, “Stena Line Latvija”, “Tallink Latvija”.
dc.description.abstractBachelor theme is Company’s communication in social media and loyalty making: Stena Line Latvia and Tallink Latvia example. Bachelor aim is to find out how Stena Line Latvia and Tallink Latvia communicate on social media with target audience and how companies promote their loyalty. The work consists or intrudaction, theoretical, methodology and empirical part, conclusion, annex. The theoretical part consists of the theoretical characteristics of marketing communications, marketing communication tools, consumer behaviour,customer loyalty and social media. The study consists of a quantitative content analysis of “Stena Line Latvia” and “Tallink Latvia” social media accounts, a company’s customer survey and focusgroup discussion. Keywords: Marketing communication, social media, loyalty, customer, “Stena Line Latvia”, “Tallink Latvia”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectLojalitāte
dc.subjectKlients
dc.titleUzņēmuma komunikācija sociālajos medijos un lojalitātes veidošana: Stena Line Latvija un Tallink Latvija piemērs
dc.title.alternativeCompany’s communication in social media and loyalty making: Stena Line Latvia and Tallink Latvia example
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record