• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Banku komunikācijas atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām: "Swedbank" un "SEB" banku piemēri

Thumbnail
View/Open
309-78136-Janite_Paula.Annija_pj17003.pdf (2.924Mb)
Author
Janīte, Paula Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Banku komunikācijas atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām: “Swedbank” un “SEB” banku piemēri” pētījuma mērķis ir noskaidrot jauniešu vajadzības, attiecībā uz bankām, kad nepieciešams izdarīt izvēli. Tai skaitā, tiks noskaidrots, kā bankas koncentrējas uz jauniešu segmentu – kāda ir komunikācijas stratēģija, lai segmenta vajadzības sasniegtu. Darba teorētiskā daļa ietver literatūru par banku komunikāciju, mārketinga komunikāciju, lojalitātes iemantošanu, sociālajiem medijiem, sociālo mediju un satura mārketingu. Trešā nodaļa atvēlēta paaudžu raksturojumam un jauniešu segmenta raksturojumam - to vajadzībām, mediju lietojumu un attiecībām ar zīmolu. Darbā izmantotās metodes: interneta aptauja, daļēji strukturēta intervija un kontentanalīze. Metodes palīdzēs secināt, kā šī komunikācija atsaucās uz segmenta vajadzībām.
 
The main goal of bachelor’s thesis: “Bank communication suitability according to youth expectations and necessities: examples of “Swedbank” and “SEB”,” is to find out the necessities of youth, when choosing their bank. Also, what are the communication techniques of these banks towards this segment. Theoretical part include literature about: bank communication, marketing communications, loyalty, social media and content marketing, youth segment characteristics – necessities, habits and relationship with brand. This thesis will include certain methods: internet survey, partly structured interviews and content analysis of bank social media channels. These methods will help in order to analyse social media strategies of banks as well as the necessities of youth (18-26) segment when choosing their bank.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52203
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV