Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorJanīte, Paula Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-07-01T01:20:20Z
dc.date.available2020-07-01T01:20:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78136
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/52203
dc.description.abstractBakalaura darba “Banku komunikācijas atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām: “Swedbank” un “SEB” banku piemēri” pētījuma mērķis ir noskaidrot jauniešu vajadzības, attiecībā uz bankām, kad nepieciešams izdarīt izvēli. Tai skaitā, tiks noskaidrots, kā bankas koncentrējas uz jauniešu segmentu – kāda ir komunikācijas stratēģija, lai segmenta vajadzības sasniegtu. Darba teorētiskā daļa ietver literatūru par banku komunikāciju, mārketinga komunikāciju, lojalitātes iemantošanu, sociālajiem medijiem, sociālo mediju un satura mārketingu. Trešā nodaļa atvēlēta paaudžu raksturojumam un jauniešu segmenta raksturojumam - to vajadzībām, mediju lietojumu un attiecībām ar zīmolu. Darbā izmantotās metodes: interneta aptauja, daļēji strukturēta intervija un kontentanalīze. Metodes palīdzēs secināt, kā šī komunikācija atsaucās uz segmenta vajadzībām.
dc.description.abstractThe main goal of bachelor’s thesis: “Bank communication suitability according to youth expectations and necessities: examples of “Swedbank” and “SEB”,” is to find out the necessities of youth, when choosing their bank. Also, what are the communication techniques of these banks towards this segment. Theoretical part include literature about: bank communication, marketing communications, loyalty, social media and content marketing, youth segment characteristics – necessities, habits and relationship with brand. This thesis will include certain methods: internet survey, partly structured interviews and content analysis of bank social media channels. These methods will help in order to analyse social media strategies of banks as well as the necessities of youth (18-26) segment when choosing their bank.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectbanku komunikācija
dc.subjectjaunieši
dc.subjectjauniešu segments
dc.subjectSEB
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.titleBanku komunikācijas atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām: "Swedbank" un "SEB" banku piemēri
dc.title.alternativeBank communication suitability according to youth expectations and necessities: examples of "Swedbank" and "SEB"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record