• 3D ainas apgaismošana, lietojot dziļuma datus 

      Bukalders, Valdis Guntis (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darba ietvaros tiks pētīts, kā no dziļuma datiem var iegūt reālistiski apgaismotu 3D ainu. Darbā tiek aprakstīta konkrēto procesa soļu nozīme un potenciālās problēmas, lietojot izvēlētās pieejas vēlamā apgaismojuma ...
    • 3D Spēle un tās mājaslapa 

      Jacuks, Pāvels (Latvijas Universitāte, 2015)
      Kvalifikācijas darbu izstrādāja Pāvels Jacuks kā daļu no pirmā līmeņa profesionālās studiju programmas Programmēšana un datortīklu administrēšana. Kvalifikācijas dara vadītājs ir Artūrs Lavernovs. Kvalifikācijas darba 3D ...
    • 3D tīmekļa vietnes izstrāde 

      Pelle, Roberts (Latvijas Universitāte, 2024)
      Mūsdienās ikvienas tīmekļa vietnes mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk jaunu un pastāvīgu lietotāju, kuri to lietos ikdienā. Līdz ar jaunu un jaudīgu tīmekļa tehnoloģiju, ietvaru un risinājumu izveidi un attīstību ...
    • Daudzskatu sistēma cilvēka ķermeņa stāvokļa reģistrēšanai 

      Bušs, Konrāds (Latvijas Universitāte, 2020)
      Lai varētu izveidot specifisku cilvēka pozu datu kopu, ir nepieciešams izveidot daudzskatu studiju, kas ir izstrādātā darba mērķis. Darbā ir apskatīta tēmas aktualitāte un tās nozīmība, apskatītas citas daudzskatu studijas, ...
    • L-sistēmu pielietojums augu 3D modeļu ģenerēšanai 

      Kovaļenko, Inta (Latvijas Universitāte, 2017)
      Ungāru biologs-teorētiķis un botāniķis Aristids Lindenmeijers 1968. gadā nāca klajā ar formalizētu augu augšanas un attīstības aprakstu – Lindermeijera sistēmu. Sākotnēji L-sistēmas bija paredzētas vienkāršu augu un organismu ...
    • Mobilā spēle android ierīcēm 

      Pļešikova, Anna (Latvijas Universitāte, 2024)
      Kvalifikācijas darbā ir sniegts apraksts par 3D mobilo spēli "Burbuļu mazuļi", tās īstenojumu un prasību specifikāciju. Spēlei ir nepieciešama interneta piekļuve un obligāta reģistrācija. "Burbuļu mazuļi" mērķis ir ar ...
    • Moderna datorspēļu personāža kustība no trešās personās skata 

      Jacuks, Pāvels (Latvijas Universitāte, 2019)
      Moderno datorspēļu personāžu kustība sastāv no simtiem animāciju un kontrolieru, kuri izstrādāti tieši priekš personāža kustības. Maģistra darbā ir izstrādāta lietojumprogramma, kurā ir attēlota paplašināta personāžu ...
    • OpenGL datu vizualizācijas sistēma 

      Veitners, Kristaps (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darbs tika izveidots ar mērķi apgūt OpenGL grafiskās bibliotēkas pamatus, un saprast zinātnisko datu modelēšanu un vizualizēšanu, izmantojot ģenerēšanas, aprēķināšanas un matemātiskās tuvināšanas algoritmus. ...
    • Torņa aizsardzības spēle, kam nepieciešamas nepārtrauktas spēlētāja darbības 

      Toliašvili, Georgs (Latvijas Universitāte, 2023)
      Kvalifikācijas darbā ir aprakstīta mobilās spēles izstrāde un tās prasību specifikācija, kas tika izstrādāta mobilajām ierīcēm ar Android operētājsistēmu. Lietotne izstrādāta programmēšanas valodā C# izmantojot Unity starp ...