Search
Now showing items 1-10 of 222
Uzvedības Vadītās Izstrādes metodes izmantošana funkcionalitātes implementācijā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Uzvedības Vadītā Izstrādes (Behavior-driven development jeb BDD) metode ir izstrādes metode, kas paredz testu izstrādi un automatizāciju pirms programmatūras pirmkoda radīšanas un procesus, kuri palīdz implementēt produktu, ...
Vietnes Stack Overflow satura analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Stack Overflow ir vispopulārākā jautājumu un atbilžu vietne jautājumiem par programmēšanas problēmām. Darbā tiks analizēts vietnes Stack Overflow datu izraksts. Ar datizraces palīdzību datu izrakstā tiks meklētas sakarības ...
Procesuāli ģenerētas spēļu pasaules
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darbā aprakstītas datorspēles un to izstrādes procesu problēmas, kas saistītas ar spēles satura izveidošanu, kā arī piedāvāts šīs problēmas risinājums – automātiski ģenerēts saturs. Šim risinājumam tika apskatītas vairākas ...
Rekomendācijas uzņēmuma arhitektūras pārvaldības un vadības uzlabošanai dzīvības apdrošināšanas uzņēmumā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darbā mērķis ir izstrādāt metodi uzņēmuma arhitektūras pārvaldes un vadības uzlabojumiem dzīvības apdrošināšanas uzņēmumam. Uzlabojumus ir plānots sasniegt pirmkārt analizējot esošo stāvokli uzņēmumā izmantojot LEAN un ...
Transporta līdzekļu datu ievākšanas un pārraudzības sistēmas izstrāde
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darbā tiek aprakstīts pētījums par transporta līdzekļu datu ievākšanas un pārraudzības sistēmām un to galvenajām funkcijām. Tiek aprakstītas gan no servisa vai pakalpojumu sniedzēja neatkarīgas iekārtas, gan arī ...
Tīmekļa lietotņu ātrdarbības optimizācija
(Latvijas Universitāte, 2018)
Šī darba ietvaros tika apskatīti vairāki veidi, kas ļauj optimizēt tīmekļa lietotņu lejupielādes laiku un klienta puses ātrdarbību. Tika aplūkota satura optimizācijas tēma, kurā tika apskatītas iespējas samazināt nevajadzīgās ...
Ģenētiskās programmēšanas algoritms reāllaika videospēlē
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba mērķis ir izpētīt iespējas praktiski izmantot ģenētisko programmēšanas algoritmu un mākslīgo neironu tīklu sniegtās iespējas videospēļu kvalitātes uzlabošanā, darbinot reāllaika videospēļu tēlus. Tiek izpētītas ...
Stimulētās mašīnmācīšanās problēmu veidi un risināšanas metodes un rīki
(Latvijas Universitāte, 2018)
Stimulētā mašīnmācīšanās ir viena no mašīnmācīšanās apakšnozarēm, kas to padara par vienu no mākslīgā intelekta apakšnozarēm. Ar stimulētās mašīnmācīšanas palīdzību un tās paņēmieniem var modelēt fizikālajā pasaulē sastopamas ...
Kvantu algoritmu realizācija fiziskā kvantu datorā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darbā aprakstītas kvantu programmēšanas vides IBM Quantum Experience un Rigetti fiziskajiem kvantu datoriem — to iespējas un ierobežojumi, salīdzinājumā ar teorētisko kvantu algoritmu izstrādi. Apskatīti vairāki kvantu ...
Datorikas fakultātes docētaju slodžu uzskaites sistēma
(Latvijas Universitāte, 2018)
Kvalifikācijas darbā tiek iekļauta programmatūras prasību specifikācija (PPS) un programmatūras projektējuma apraksts (PPA) Datorikas fakultātes docētāju slodžu uzskaites sistēmai. Sistēma tika izstrādāta izmantojot Oracle ...