Now showing items 1-8 of 8

    • Efektīvas interneta mārketinga stratēģijas tiešsaistes uzņēmumiem. 

      Kirejeva, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2021)
      Pētījuma mērķis Pamatojoties uz zinātniskām publikācijām, avotiem un praktiskas daļas rezultātiem, identificēt visefektīvākās tiešsaistes reklāmas stratēģijas un metodes tiešsaistes uzņēmumos. Pētījuma metodes raksturojums ...
    • Google Adwords pakalpojuma automatizācija uzņēmumā SIA "mCloud" 

      Taranda, Kristaps (Latvijas Universitāte, 2017)
      Kristaps Taranda. Diplomdarbs “Google Adwords pakalpojuma automatizācija uzņēmumā SIA “mCloud” Darba mērķis ir, pamatojoties uz uzņēmuma “mCloud” darbību analīzi un Google Adwords automatizēšanas iespēju, izpēti un sniegt ...
    • Interneta mārketinga izmantošanas iespējas atpūtas centrā"Skanste". 

      Raituma, Gunta (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba tēma ir ‘Interneta mārketinga izmantošanas iespējas atpūtas centrā ‘Skanste’’. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, izpētīt interneta mārketinga ...
    • Interneta mārketinga stratēģija uzņēmumam SIA "SPT Serviss" 

      Krastiņš, Valters (Latvijas Universitāte, 2016)
      Diplomdarba temata nosaukums ir “Interneta mārketinga stratēģija uzņēmumam SIA “SPT Serviss””. Uzņēmums ir mazs un tā izaugsmei ir nepieciešams izveidot mārketinga stratēģiju. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt interneta ...
    • Latvijas uzņēmumu mārketinga aktivitātes interneta vidē. 

      Zujevs, Armands (Latvijas Universitāte, 2015)
      Bakalaura darba tēma ir „Latvijas uzņēmumu mārketinga aktivitātes interneta vidē.” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par interneta mārketingu, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas rezultātiem ...
    • SIA "Kalnciema ezītis" e-komercijas un interneta mārketinga iespējas 

      Liepiņš, Roberts (Latvijas Universitāte, 2019)
      Diplomdarba autors: Roberts Liepiņš Darba tēma: SIA “Kalnciema ezītis” e-komercijas un interneta mārketinga iespējas Darba mērķis: Izpētīt uzņēmuma SIA “Kalnciema ezītis” e-komercijas un interneta mārketinga iespējas un ...
    • Uzņēmuma "AirBaltic" interneta mārketinga aktivitātes"Millennial"paaudzes mērķauditorijā. 

      Bārbale, Ulrika (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma "airBaltic" interneta mārketinga aktivitātes "Millennial" paaudzes mērķauditorijā”. Darba mērķis ir pamatojoties uz interneta mārketinga teorijas atziņām un ”Millennial” paaudzes patērētāju ...
    • Uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas Latvijas tirgū 

      Magons, Agris (Latvijas Universitāte, 2015)
      Maģistra darba tēma: „Uzņēmuma interneta mārketinga stratēģijas Latvijas tirgū”. Interneta mārketinga vide joprojām strauji attīstās, efektīva interneta mārketinga stratēģija kļūst par vienu no galvenajiem priekšnosacījumiem ...