Now showing items 1-10 of 10

    • AS "Olainfarm" saimnieciskās darbības analīze 

      Šmaukstelis, Miks (Latvijas Universitāte, 2016)
      Maģistra darba „AS „Olainfarm” saimnieciskās darbības analīze” mērķis ir veikt saimnieciskās darbības analīzi biržā kotētam uzņēmumam AS „Olainfarm”, atklāt būtiskākos darbību ietekmējošos faktorus un, pamatojoties uz ...
    • AS “Olainfarm” peļņas veidošana, izmantošana un sadale 

      Visocka, Karina (Latvijas Universitāte, 2020)
      Diplomdarba mērķis: pamatojoties uz AS Olainfarm finanšu analīzes rezultātiem, identificēt nozīmīgās problēmas un izstrādāt priekšlikumus AS “Olainfarm” finansiālā stāvokļa uzlabošanai. Darba aktualitāte ir saistīta ar ...
    • Eiropas Savienības konkurences politika farmaceitiskajā nozarē. 

      Savickis, Dmitrijs (Latvijas Universitāte, 2015)
      Bakalaura darba tēma ir „Eiropas Savienības konkurences politika farmācijas nozarē” Farmācijas nozare ir viena no prioritārajām sfērām ES, kurā ir vislielākais intelektuālā īpašuma īpatsvars. Darba mērķis ir pamatojoties ...
    • Jaunu produktu pieprasījuma prognozēšana. 

      Pētersons, Klāvs (Latvijas Universitāte, 2021)
      Jaunu produktu pieprasījuma prognozēšana ir svarīga sastāvdaļa jebkura uzņēmuma darbībai, kurš ražo vai pārdod produktus un pakalpojumus. Ir vairāki prognozēšanas metodes un modeļi, kurus ir iespējams izmantot. Ir svarīgi ...
    • Latvijas aptieku bezrecepšu medikamentu un uztura bagātinātāju mārketinga stratēģijas analīze. 

      Kozlovs, Aleksandrs (Latvijas Universitāte, 2022)
      Maģistra darba mērķis ir balstoties uz teorijas apskatu un iegūto datu analīzi, izdarīt secinājumus par Latvijas lielāko aptieku ķēžu mārketinga stratēģiju, kā arī izveidot priekšlikumus mārketinga stratēģijas uzlabošanai. ...
    • Latvijas farmācijas nozares iesaiste globālajās vērtību ķēdes 

      Brenčeva, Madara (Latvijas Universitāte, 2019)
      Globalizācijas laikmetā arvien pieaugoša loma tiek piešķirta valstu nozaru iesaistei globālajos procesos, tai skaitā, tirdzniecībā. Nozares iesaistīšanās globālo vērtību ķēdēs gan valsts tautsaimniecībai, gan atsevišķam ...
    • Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā. 

      Babule, Monta (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma “Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz TV reklāmu novērojumu, aptieku avīžu ...
    • Uzņēmuma zīmola nozīme farmācijas nozares slimnīcu segmenta "Bizness Biznesam" sektorā. 

      Liberts, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2018)
      Spēcīgs zīmols ir zīmols, kurš piedāvā produktu ar spēcīgo netaustāmo pievienoto vērtību, savukārt B2B zīmols ir attiecību zīmols – B2B klienti pērk piegādātāju kopā ar vīziju par ilgstošu kopīgu attīstību. Pētījuma mērķis ...
    • Uzņēmuma “PHARMIDEA” finanšu analīze 

      Stepanova, Julija (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba tēma: “Uzņēmuma PHARMIDEA finanšu analīze”. Darba pētījuma mērķis – SIA finanšu pārskatu analīze un koeficientu novērtēšana, problēmu atklāšana un priekšlikumu izstrāde. Pētījuma objekts– finanšu analīze. ...
    • Zāļu cenu veidošanas principu piemērošana Latvijas zāļu tirgū. 

      Ķite, Matīss (Latvijas Universitāte, 2020)
      Zāļu cenu ierobežojošiem principiem ir tieša ietekme uz zāļu tirgus cenām, kādēļ ir būtiski izvērtēt šo principu piemērošanas iespējas Latvijā. Maģistra darba “Zāļu cenu veidošanas principu piemērošana Latvijas zāļu tirgū” ...