Now showing items 1-4 of 4

    • Mārketinga metodes un paņēmieni internetā 

      Siņukovs, Maksims (Latvijas Universitāte, 2017)
      Diplomdarba „Mārketinga metodes un paņēmieni Internetā” mērķis ir izpētīt mārketinga metodes un paņēmienus Internetā un to izmantošanas iespējas „Brio Engineering” SIA pārdošanas apjomu palielināšanai. Darba pirmajā nodaļā ...
    • Mārketinga plāna izveide SIA “AIR LTD" 

      Pliska, Laura (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga plāna izveide SIA “AIR LTD” ”. Darba mērķis ir izpētīt pašreizējo uzņēmuma darbību un iespējas turpmākajai attīstībai, atklājot problēmas, kuras bremzē tālāku attīstību, izstrādājot ...
    • Uzņēmuma "PRIKE" mārketinga komunikācijas plāna izstrāde 

      Merca, Diāna (Latvijas Universitāte, 2016)
      Maģistra darba tēma ir “Uzņēmuma “Prike” mārketinga komunikācijas darba izstrāde”, kas ietver vairākus galvenos darba virzienus. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu uzņēmumam “Prike”, balstoties uz ...
    • Uzņēmuma OrFit Lingerie mārketinga plāna izstrāde 

      Nikiforova, Diāna (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darba mērķis ir, pamatojoties uz zinātnisko literatūru par mārketinga plāna sastādīšanu, kā arī balstoties uz OrFit Lingerie mārketinga vides analīzi un aptaujas rezultātiem par sieviešu apakšveļas izvēles kritērijiem un ...