Now showing items 1-2 of 2

    • Southwestern Advantage- studentu prakses un attīstības iespēja ASV 

      Bušs, Roberts (Latvijas Universitāte, 2015)
      Studentiem pēc studiju beigšanas un augstākās izglītības iegūšanas bieži trūkst prasmes, lai veiksmīgi varētu konkurēt darba tirgū – augstskolas bieži nespēj piedāvāt iespēju pilnvērtīgi apgūt šīs prasmes. Maģistra darba ...
    • Uzņēmuma SIA "Oriflame Latvija" zīmols un patērētāju attieksmes veidošana 

      Mežpopere-Nešpore, Indra (Latvijas Universitāte, 2015)
      Darba tēma: Oriflame zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: Izpētīt Oriflame tēla veidošanos un problēmas, izmantojot dažādas komunikācijas iespējas. Hipotēze: Oriflame zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā ...