Search
Now showing items 1-4 of 4
Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „Viesnīcas „Dzintars” mārketinga kompleksa analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu ...
Apģērbu tiešsaistes veikala "Siluets" reklāmas pilnveidošanas iespējas interneta vidē.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Apģērbu tiešsaistes veikala “Siluets” reklāmas pilnveidošanas iespējas interneta vidē” mērķis ir, pamatojoties uz elektroniskās tirdzniecības attīstības un mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem ...
Interneta mārketinga instrumentu izmantošana iekļūšanai ārvalstu tirgos
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darba pētījuma objekts ir interneta mārketings. Pētījuma priekšmets ir interneta marketinga stratēģijas izmantošana. Maģistra darba mērķis ir, noteikt interneta marketinga stratēģiju ieiešanai ārvalstu ...
Sociālo mediju lietošanas īpatnības Latvijas tirgū
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo mediju lietošanas īpatnības Latvijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, publiski pieejamajiem statistikas datiem un veikto aptauju, izpētīt sociālo mediju ...