Now showing items 1-4 of 4

    • Abreviatūras rakstos par jauniem uzņēmumiem 

      Pašegorova, Valērija (Latvijas Universitāte, 2017)
      Uzņēmējdarbības vide pieprasa precīzu un skaidru komunikāciju, tādēļ iniciālismi un akronīmi, kā saīsinājumu veidi, saīsina garās frāzes. Šī pētnieciskā darba mērķis bija izpētīt saīsinājumu izmantošanu rakstos par jaunajiem ...
    • Lietišķo rakstu par TikTok leksiskās īpatnības 

      Jafanova, Darja (Latvijas Universitāte, 2021)
      Tiktok sociālo mediju uzmanības centrā kļuva 2020. gada jūnijā-septembrī, kad notika konflikts ar Donaldu Trampu, un riskēja tikt aizliegta ASV tirgū, jo tā piederēja Ķīnas uzņēmumam un pastāvēja bažas par datu privātumu. ...
    • Neverbālo komunikācijas līdzekļu lietojums britu un amerikāņu lietišķajās prezentācijās 

      Eihenberga, Monta (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darbā tiek pētīts neverbālo komunikācijas līdzekļu lietojums britu un amerikāņu lietišķajās prezentācijās. Pētījuma mērķis ir analizēt un salīdzināt neverbālo līdzekļu lietojumu apkopotajās prezentācijās. Pētījuma ...
    • Vārddarināšanas paņēmieni rakstu par biznesu virsrakstos 

      Strazdiņa, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2022)
      Laikrakstu virsraksti informē lasītājus par aktualitātēm un pārliecina tos izlasīt laikrakstu rakstus, izmantojot uzmanību piesaistošu un daudzveidīgu valodu, radītu vārddarināšanas rezultātā. Bakalaura darbā ir analizētas ...