Now showing items 1-2 of 2

    • Darbinieku loma zīmola komunikācijā: "Swedbank" Baltijā piemērs 

      Kalniņa, Sintija (Latvijas Universitāte, 2015)
      Maģistra darba „Darbinieku loma zīmola komunikācijā: „Swedbank” Baltijā piemērs” mērķis ir noteikt, kāda ir darbinieku loma uzņēmuma zīmola komunikācijā, izpētot „Swedbank” Baltijā praksi un darbinieku iesaisti. Teorētiskajā ...
    • Latvijas Bankas komunikācija ar jauniešu auditoriju 

      Maskovska, Kima (Latvijas Universitāte, 2020)
      Bakalaura darba tēma ir: “Latvijas Bankas komunikācija ar jauniešu auditoriju”. Darbā tiek noskaidrots, kas ir komunikācija, sabiedriskās attiecības, jauniešu auditorija. Izmantota tiek Grunig teorija. Darbā secināts, ka ...