Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "vajadzības"
Now showing items 1-11 of 11
-
Elektronisko kristīgo mediju (tuvuma.lv, Latvijas Kristīgais Radio, Radio Marija Latvija) auditorijas vajadzības un lietošanas paradumi
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir „Elektronisko kristīgo mediju (Tuvuma.lv, Latvijas Kristīgais radio, Radio Marija Latvija) auditorijas vajadzības un lietošanas paradumi”. Darba mērķis ir noskaidrot kādas ir elektronisko kristīgo ... -
Humors un izklaide medijos: lietošanas paradumu un motivācijas atšķirības jauniešu un pieaugušo auditorijās
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba „Humors un izklaide medijos: lietošanas paradumu un motivācijas atšķirības jauniešu un pieaugušo auditorijās” mērķis ir noskaidrot mediju lietotāju attieksmi pret humora un izklaides lomu medijos, vai un ... -
Latvijas jaunieši un kultūras mediji: auditorijas vajadzības un lietošanas paradumi
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba “Latvijas jaunieši un kultūras mediji: auditorijas vajadzības un lietošanas paradumi” mērķis ir noskaidrot, kādi ir jauniešu lietošanas paradumi, patērējot kultūras medijus, un - kādas jauniešu auditorijas ... -
LTV1 pētnieciskās žurnālistikas raidījums "Aizliegtais paņēmiens": mediju un auditorijas dienaskārtības salīdzinājums un auditorijas vajadzību izpēte
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma ir „LTV1 pētnieciskās žurnālistikas raidījums “Aizliegtais paņēmiens”: mediju un auditorijas dienaskārtības salīdzinājums un auditorijas vajadzību izpēte”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas auditorijas ... -
Mediju lietojuma izmaiņas nepazīstamā vidē: imigrantu un apmaiņas studentu pieredzes un vajadzību salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba “Mediju lietojuma izmaiņas nepazīstamā vidē: imigrantu un apmaiņas studentu pieredzes un vajadzības salīdzinājums” mērķis ir noskaidrot un salīdzināt mediju lietojuma paradumus, vajadzības un to izmaiņas, ... -
Mediju lietošanas paradumi, vajadzības un morālās vērtības "Jēzus ir Kungs" kristiešu draudzē
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kādi ir baznīcas “Jēzus ir Kungs” draudzes kristiešu mediju lietošanas paradumi, vajadzības un morālās vērtības. Pētījuma konceptuālo ietvaru veido mediju lietošanas un apmierinājuma ... -
Podkāstu "Pēdējā Pilīte" un "Cita Domnīca" satura analīze: atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir “Podkāstu “Pēdējā Pilīte” un “Cita Domnīca” satura analīze: atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām”. Darbā tiek pētīts, kādas ir auditorijas vēlmes un vajadzības, klausoties podkāstus, un, cik ... -
Portāla "www.lvportals.lv" satura atbilstība tā lietotāju vajadzībām pēc juridiska rakstura skaidrojošas informācijas
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba "Portāla "www.lvportals.lv" satura atbilstība tā lietotāju vajadzībām pēc juridiska rakstura skaidrojošas informācijas" mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā LV portāla saturs atbilst tā lietotāju vajadzībām ... -
Portāla YouTube patēriņa paradumi un lietošanas motivācija vidusskolas vecuma jauniešu vidū
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba „Portāla Youtube patēriņa paradumi un lietošanas motivācija vidusskolas vecuma jauniešu vidū” mērķis ir veicot padziļinātās intervijas un anketēšanu noskaidrot kādām darbībām portāls Youtube galvenokārt ... -
Portālu "Delfi.lv" un "Kasjauns.lv" lietotāju attieksme pret sievietes ārējo izskatu un tā atspoguļojumu medijos
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba “Portālu „Delfi.lv” un „Kasjauns.lv” lietotāju attieksme pret sievietes ārējo izskatu un tā atspoguļojumu medijos” mērķis ir izpētīt šo portālu auditorijas pārstāvju attieksmi pret medijos reprezentēto ... -
Reģionālās televīzijas "Talsu Televīzijas" auditorijas vajadzības un to apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma ir "Reģionālās televīzijas "Talsu Televīzijas" auditorijas vajadzības un to apmierinājums". Darba mērķis ir izpētīt un noteikt vai Talsu televīzijas žurnālistu izpratne par to, ko auditorija vēlas ...