Show simple item record

dc.contributor.advisorSīle, Maruta
dc.contributor.authorOņisimjuka, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:01:48Z
dc.date.available2020-12-22T02:01:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79053
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53057
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveide mācību jomu centros. Darba autore: Kristīne Oņisimjuka Darba zinātniskais vadītājs: Prof. Dr. Paed. Maruta Sīle Pētījuma mērķis: izpētīt bērnu uzvedības paradumu pilnveides iespējas mācību jomu centros vidējā pirmsskolas vecuma grupā. Pētījuma hipotēze: bērnu uzvedības paradumu pilnveides iespējas vidējā pirmsskolas vecuma grupā tiek veiksmīgāk sekmētas mācību jomu centros un integrējot šīs prasmes ikdienišķās situācijās. Darba teorētiskā daļā:  tiek analizēta zinātniskā literatūra par uzvedības jēdziena skaidrojumu;  raksturotas uzvedības izpausmes pirmsskolas vecuma bērnu attīstības kontekstā;  pētīta mācību jomu centru darbību iespējas uzvedības prasmju pilnveidei; Empīriskajā daļa: tika pielietotas šādas metodes:  veikta pedagoģiskās izmēģinājumu darbības piederības uzvedības paradumu pilnveidei mācību jomu centros vidējā pirmsskolas vecuma bērniem;  pedagoģiskā novērošana;  pārrunas ar bērniem. Atslēgas vārdi: uzvedība, paradumu pilnveide, vidējais pirmsskolas vecums, pozitīva uzvedība. Kvalifikācijas darba apjoms: kopējais lapušu skaits 42, pielikumi 1, tabulas 3, attēlus 4, literatūras un informācijas avoti 20.
dc.description.abstractSubject of the qualification work: improvement of behavioral habits of middle school children in the study centers. Author of the work: Kristīne Onisimjuka Scientific supervisor: Prof. Dr. Paed. Maruta Sīle Objective of the research: to study the possibilities of improving children's behavioral habits in study centers in the middle pre-school age group. Research hypothesis: opportunities to improve children's behavioral habits in the middle pre-school age group are more successfully promoted in study centers and by integrating these skills into everyday situations. In the theoretical part of the researh: • the scientific literature on the explanation of the concept of behavior is analyzed; • described behavioral manifestations in the context of preschool children's development; • the possibilities of the activities of the study field centers for the improvement of behavioral skills have been studied. Empirical part of the researh: the following methods are used: • performed pedagogical experiments for the improvement of belonging behavioral habits in study field centers for middle school children; • pedagogical observation; • discussions with children. Keywords: behavior, improvement of habits, average preschool age, positive behavior. Volume of qualification work: total number of pages 42, appendices 1, tables 3, figures 4, literature and information sources 20.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectuzvedība
dc.subjectparadumi
dc.subjectpilnveide
dc.subjectmacību jomu centri
dc.titleVidēja pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveide mācību jomu centros
dc.title.alternativeImproving children's habits in training centres in the average preschool age group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record