dc.contributor.advisor | Sīle, Maruta | |
dc.contributor.author | Oņisimjuka, Kristīne | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T02:01:48Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T02:01:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 79053 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53057 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveide mācību jomu centros. Darba autore: Kristīne Oņisimjuka Darba zinātniskais vadītājs: Prof. Dr. Paed. Maruta Sīle Pētījuma mērķis: izpētīt bērnu uzvedības paradumu pilnveides iespējas mācību jomu centros vidējā pirmsskolas vecuma grupā. Pētījuma hipotēze: bērnu uzvedības paradumu pilnveides iespējas vidējā pirmsskolas vecuma grupā tiek veiksmīgāk sekmētas mācību jomu centros un integrējot šīs prasmes ikdienišķās situācijās. Darba teorētiskā daļā: tiek analizēta zinātniskā literatūra par uzvedības jēdziena skaidrojumu; raksturotas uzvedības izpausmes pirmsskolas vecuma bērnu attīstības kontekstā; pētīta mācību jomu centru darbību iespējas uzvedības prasmju pilnveidei; Empīriskajā daļa: tika pielietotas šādas metodes: veikta pedagoģiskās izmēģinājumu darbības piederības uzvedības paradumu pilnveidei mācību jomu centros vidējā pirmsskolas vecuma bērniem; pedagoģiskā novērošana; pārrunas ar bērniem. Atslēgas vārdi: uzvedība, paradumu pilnveide, vidējais pirmsskolas vecums, pozitīva uzvedība. Kvalifikācijas darba apjoms: kopējais lapušu skaits 42, pielikumi 1, tabulas 3, attēlus 4, literatūras un informācijas avoti 20. | |
dc.description.abstract | Subject of the qualification work: improvement of behavioral habits of middle school children in the study centers. Author of the work: Kristīne Onisimjuka Scientific supervisor: Prof. Dr. Paed. Maruta Sīle Objective of the research: to study the possibilities of improving children's behavioral habits in study centers in the middle pre-school age group. Research hypothesis: opportunities to improve children's behavioral habits in the middle pre-school age group are more successfully promoted in study centers and by integrating these skills into everyday situations. In the theoretical part of the researh: • the scientific literature on the explanation of the concept of behavior is analyzed; • described behavioral manifestations in the context of preschool children's development; • the possibilities of the activities of the study field centers for the improvement of behavioral skills have been studied. Empirical part of the researh: the following methods are used: • performed pedagogical experiments for the improvement of belonging behavioral habits in study field centers for middle school children; • pedagogical observation; • discussions with children. Keywords: behavior, improvement of habits, average preschool age, positive behavior. Volume of qualification work: total number of pages 42, appendices 1, tables 3, figures 4, literature and information sources 20. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | uzvedība | |
dc.subject | paradumi | |
dc.subject | pilnveide | |
dc.subject | macību jomu centri | |
dc.title | Vidēja pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveide mācību jomu centros | |
dc.title.alternative | Improving children's habits in training centres in the average preschool age group | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |