Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnu paradumu pilnveide dienas ritumā
Author
Lopareva, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sīle, Maruta
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Kristīne Lopareva Kvalifikācijas darba temats: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveide dienas ritumā. Mērķis: pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveides iespējas dienas ritumā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 42 lpp., 12 attēliem, 3 tabulām, 48 izmantotiem literatūras avotiem latviešu, angļu un krievu valodā un 8 pielikumiem. Pētījuma hipotēze- Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu personīgās higiēnas paradumu pilnveide būs sekmīga, ja bērnam būs brīvi pieejama piekļuve labierīcībām( pods, izlietne, krūzīte), bērnam pieejamās labierīcības būs atbilstošā augstumā bērnam tiks nodrošināts saprotams, skaidrs piemērs, kāpēc nepieciešama personīgā higiēna, bērnam būs iespēja patstāvīgi rūpēties par savu personīgo higiēnu. Atslēgas vārdi: paradumi, higiēna, bērns, novērojums. The author of work: Kristīne Lopareva The theme of qualification work is: Improvement of the personal hygiene habits of middle aged pre-school children at the time of day The aim is: to study the possibilities of improving the personal hygiene habits of middle school children during the day. The study consists of: 43 pages, 12 images, 3 tables, 48 bibliographic units and 8 annexes. The study hypothesis: Improvement of the personal hygiene habits of middle aged pre-school children will be successful if: the child will have free access to facilities (toilet, sink, cup) the facilities available for the child will be at an appropriate height the child will be provided with a clear example of why personal hygiene is required the child will be able to take care of their personal hygiene independently. Key words: habits, hygiene, child, observatio