Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorLacare, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:01Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79108
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53080
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 5-6 gadu vecu bērnu valodas bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās. Darba autore: Elīna Lacare. Pētījuma objekts: vizuālās mākslas nodarbības. Pētījuma priekšmets: bērnu valoda. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un empīriski pārbaudīt kā vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā bagātināma 5 – 6 gadus vecu bērnu valoda. Pētījuma jautājums: kā vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā bagātināma 5 – 6 gadu vecu bērnu valoda. Pētījuma uzdevumi: 1.Teorētiski analizēt literatūru par bērna valodu un tās bagātināšanas iespējām. 2.Teorētiski analizēt literatūru par vizuālās mākslas mācību saturu un pedagoģisko darbību pirmsskolā. 3.Empīriski pārbaudīt teorētiskās atziņas un analizēt iegūtos rezultātus. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir pētīta un analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par 5-6 gadu vecu bērnu valodu un tās sekmēšanu, bērnu psiholoģisko raksturojumu problēmas sakarā, mācību saturs gleznošanā un pedagoģiskā darbība. Darba struktūra sastāv no 3 nodaļām, literatūras saraksta, pielikumiem. Darba apjoms: 48 lpp – darbā iekļauts: 8 tabulas, 1 pielikums, darbā izmantoti 23 literatūras avoti.
dc.description.abstractSubject regarding the qualification: 5-6-year-old kids enhancing their language skills through art classes. Author: Elina Lacare. Topic of research: Art classes. Subject matter of study: Language of children. Goal of study: To perform a thorough analysis to conclude that art classes enrichen language skills with children in the age ranges from 5-6. Question of study: How do art classes enrichen language skills within children aged from 5-6 years? Goals of the research: 1. Analysing the literature available on the topic and its potential to enrichen children’s language skills. 2. In theory, analyse literature on the content of visual arts teaching and pedagogical activities in preschool. 3. Empirically test theoretical knowledge and analyse the results obtained. The qualification work consists of two parts, theoretical and empirical. The theoretical part studies and analyses pedagogical and psychological literature on the language and promotion of children aged 5-6, the psychological characteristics of children in the context of problems, the content of teaching in painting and teaching activities. The structure of work consists of 3 chapters, a list of literature used, attachments. Work volume: p. 48 - The work includes: 8 tables, 1 attachment , 23 sources of literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectvaloda
dc.subjectmāksla
dc.subjectbagātiāšana
dc.subjectmācību saturs
dc.subjectgleznošana
dc.title5-6 gadu vecu bērnu valodas bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās
dc.title.alternative5-6 year old kids enhancing language skills trought art classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record