• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošana restorānā SIA "Superburger".

Thumbnail
View/Open
303-79191-Kruga_Kitija_kk18229.pdf (1.061Mb)
Author
Kruga, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bisenieks, Jānis
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Apkalpošana ir būtiska vērtības sastāvdaļa, klientiem izvērtējot piedāvāto produktu. Apkalpošanas kvalitāte ir izšķiroša, kad pastāv tik liela konkurence, un uzņēmumi piedāvā līdzīgus produktus un pakalpojumus par ļoti līdzīgām cenām. Kvalifikācijas darba tēma ir “Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošana restorānā SIA “Superburger””. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām un klientu aptaujas datiem, identificēt klientu apkalpošanas trūkumus Hesburger restorānā. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus klientu apkalpošanas pilnveidošanai nākotnē. Analizēt uzņēmuma SIA “Superburger” darbību. Darbā iegūtie rezultāti ir secinājumi un priekšlikumi par klientu apkalpošanu Kuldīgas Hesburger restorānā, kas pašreizējos apstākļos ir īpašs izaicinājums ēdināšanas uzņēmumiem. Atslēgvārdi: klientu apkalpošana, lojalitāte, klients, restorāns.
 
Service is a significant part of a value for clients when they are rating a product that is offered to them. Quality of the service is a crucial when there exists such a great competition and many companies offer similar products and service with prices alike. Theme of qualification work is Service Quality Improvement to the Clients in Restaurant Ltd. Superburger. The goal is to identify client service defects in restaurant Hesburger relying on theoretical studies and survey data, to develop conclusions and suggestions to improve service in the future, to analyse Ltd. Superburger work. The results are conclusions and suggestions about the clients’ service in the restaurant Hesburger in Kuldīga, especially now when it is a great challenge for catering companies under these circumstances. Key words: clients’ service, loyalty, client, restaurant.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53134
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV