Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošana restorānā SIA "Superburger".
Author
Kruga, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bisenieks, Jānis
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Apkalpošana ir būtiska vērtības sastāvdaļa, klientiem izvērtējot piedāvāto produktu. Apkalpošanas kvalitāte ir izšķiroša, kad pastāv tik liela konkurence, un uzņēmumi piedāvā līdzīgus produktus un pakalpojumus par ļoti līdzīgām cenām. Kvalifikācijas darba tēma ir “Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošana restorānā SIA “Superburger””. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām un klientu aptaujas datiem, identificēt klientu apkalpošanas trūkumus Hesburger restorānā. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus klientu apkalpošanas pilnveidošanai nākotnē. Analizēt uzņēmuma SIA “Superburger” darbību. Darbā iegūtie rezultāti ir secinājumi un priekšlikumi par klientu apkalpošanu Kuldīgas Hesburger restorānā, kas pašreizējos apstākļos ir īpašs izaicinājums ēdināšanas uzņēmumiem. Atslēgvārdi: klientu apkalpošana, lojalitāte, klients, restorāns. Service is a significant part of a value for clients when they are rating a product that is offered to them. Quality of the service is a crucial when there exists such a great competition and many companies offer similar products and service with prices alike. Theme of qualification work is Service Quality Improvement to the Clients in Restaurant Ltd. Superburger. The goal is to identify client service defects in restaurant Hesburger relying on theoretical studies and survey data, to develop conclusions and suggestions to improve service in the future, to analyse Ltd. Superburger work. The results are conclusions and suggestions about the clients’ service in the restaurant Hesburger in Kuldīga, especially now when it is a great challenge for catering companies under these circumstances. Key words: clients’ service, loyalty, client, restaurant.