Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBisenieks, Jānis
dc.contributor.authorKruga, Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-22T02:02:30Z
dc.date.available2020-12-22T02:02:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79191
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53134
dc.description.abstractApkalpošana ir būtiska vērtības sastāvdaļa, klientiem izvērtējot piedāvāto produktu. Apkalpošanas kvalitāte ir izšķiroša, kad pastāv tik liela konkurence, un uzņēmumi piedāvā līdzīgus produktus un pakalpojumus par ļoti līdzīgām cenām. Kvalifikācijas darba tēma ir “Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošana restorānā SIA “Superburger””. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām un klientu aptaujas datiem, identificēt klientu apkalpošanas trūkumus Hesburger restorānā. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus klientu apkalpošanas pilnveidošanai nākotnē. Analizēt uzņēmuma SIA “Superburger” darbību. Darbā iegūtie rezultāti ir secinājumi un priekšlikumi par klientu apkalpošanu Kuldīgas Hesburger restorānā, kas pašreizējos apstākļos ir īpašs izaicinājums ēdināšanas uzņēmumiem. Atslēgvārdi: klientu apkalpošana, lojalitāte, klients, restorāns.
dc.description.abstractService is a significant part of a value for clients when they are rating a product that is offered to them. Quality of the service is a crucial when there exists such a great competition and many companies offer similar products and service with prices alike. Theme of qualification work is Service Quality Improvement to the Clients in Restaurant Ltd. Superburger. The goal is to identify client service defects in restaurant Hesburger relying on theoretical studies and survey data, to develop conclusions and suggestions to improve service in the future, to analyse Ltd. Superburger work. The results are conclusions and suggestions about the clients’ service in the restaurant Hesburger in Kuldīga, especially now when it is a great challenge for catering companies under these circumstances. Key words: clients’ service, loyalty, client, restaurant.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectklientu apkalpošana
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectklients
dc.subjectrestorāns
dc.titleKlientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošana restorānā SIA "Superburger".
dc.title.alternativeImproving the quality of customer service in the “SIA Superburger” restaurant.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию