Show simple item record

dc.contributor.advisorJurgena, Inese
dc.contributor.authorGrīna, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:01:45Z
dc.date.available2020-12-24T02:01:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other78999
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53181
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: "Izziņas intereses veidošanās rotaļnodarbībās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem" Darba autore: Anna Grīna Darba vadītājs: Dr. paed. Inese Jurgena Darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses veidošanos rotaļnodarbībās. Darba teorētiskajā daļā tiek izmantota A. Šponas, A. Vorobjova, Z. Čehlovas, I. Freibergas, L. Priedes un citu psihologu un pedagogu atziņas par izziņas intereses jēdzienu un procesiem. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts izziņas intereses raksturojums, tiek apskatīti kritēriji izziņas intereses noteikšanai, tiek apskatīta mediju ietekme bērnu izziņas intereses veidošanā, tiek apskatītas internetspēles kā vecākā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas intereses veicinātāji rotaļnodarbībā. Empīriskajā daļā tiek izstrādāti kritēriji pedagoģisko novērojumu veikšanai, iesaistīšanās bērnu izziņas intereses veicināšanā izmantojot internetspēles un veikts rezultātu apkopojums un tā analīze. Pētījuma rezultāti atklāj, ka internetspēles sekmē bērnu izziņas intereses attīstību. Kvalifikācijas darbs sastāv no 45. lpp.,2. attēliem,4.tabulām,3 pielikumiem, 17 literatūras avotiem. Atslēgas vārdi: izziņa, izziņas interese, izziņas process.
dc.description.abstractThe theme of the qualification: "Development of cognitive interests for pre-school aged children in play lessons." The author of the work: Anna Grīna The tutor of the work: Dr. paed. Inese Jurgena The aim of the work is to theoretically analyze and practically research the development of cognitive interests for pre-school aged children in play lessons. In the theoretical part, the author of the qualification work analyzes cognitive interests and the development of cognitive processes for pre-school aged children according to A. Šponas, A. Vorobjova, Z. Čehlovas, I. Freibergas, L. Priedes and other psychologist and higher education teacher's researches. The theoretical part of the paper looks at cognitive interests general characteristics; criteria to determine pre-school aged children's cognitive development; media influence on pre-school aged children's cognitive development; educational internet games as pre-school aged children's cognitive interests promoters in play lessons. In the empirical part of the work, the author worked out a criteria to carry out a research at a pre-school, takes part in pre-school aged children's cognitive development facilitation using educational internet games and also compiles and analyzes the results of the research. The results of the research show that educational internet games promotes cognitive development. The qualification work consists of 45 pages, 2 pictures, 4 tables, 3 appendices, 17 literature sources Key words: cognitive interests, cognitive process, educational internet games
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectizziņa
dc.subjectizziņas interese
dc.subjectizziņas process
dc.subjectcognitive interests
dc.subjectcognitive process
dc.titleIzziņas intereses veidošanās rotaļnodarbībās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativeDevelopment of cognitive interests for pre-school aged children in play lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record