Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīnfelds, Andris
dc.contributor.authorFreimane, Ivita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:01:51Z
dc.date.available2020-12-24T02:01:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79019
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53185
dc.description.abstractIvitas Freimanes darbs „Personāla tālākizglītība iekļaujošās izglītības īstenošanai vispārizglītojošā skolā” sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Darba mērķis ir analizēt, salīdzināt literatūru un veiktos pētījumus par iekļaujošo izglītību Latvijā un Eiropā, lai salīdzinātu skolotāju profesionālās gatavības nepieciešamības pamatojumu, raksturotu skolotāju profesionālās pilnveides šī brīža tendences Latvijā, kā arī izstrādāt ieteikumus skolotāju profesionālai pilnveidei, sagatavojot darbam iekļaujošā skolā. Darba saturs atspoguļo skolotāju profesionālās pilnveides vajadzības, lai tiktu izglītoti skolotāji iekļaujošās izglītības pieejas īstenošanā. Darba gaitā tika apkopota teorija par iekļaujošās izglītības vēsturisko attīstību, iekļaujošās izglītību Latvijā, skolotāju lomu un profesionālo izglītību un tālākizglītību Latvijā un Eiropā. Praktiskajā daļā tika veikts darbības pētījums par vispārizglītojošo skolu personāla izglītību, profesionālo pilnveidi, pieredzi, izpratni un tālākās profesionālās pilnveides vajadzībām speciālajā izglītībā, lai īstenotu iekļaujošo pieeju.
dc.description.abstractIvitas Freimanes "Staff further professional development for implementation of inclusive education in mainstream school" work’s aims to analyze literature and studies on inclusive education in Latvia and Europe to compare the justification for the need for professional readiness of teachers, describe the trends of teacher training in Latvia at this time, as well as develop recommendations for the professional development of teachers by preparing for work in an inclusive school. The work content reflects the professional development needs of teachers to educate teachers in the implementation of an inclusive education approach. In the course of work, a theory on the historical development of inclusive education, inclusive education in Latvia, the role of teachers and vocational education and continuing education in Latvia and Europe was gathered. The practical part carried out an operational study on education, professional development, experience, understanding and further professional development needs for general education staff, to implement the inclusive approach.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectiekļaujošā izglītība
dc.subjectpedagogu izglītība, tālākizglītība
dc.subjectprofesionālā pilnveide
dc.subjectskolēns ar speciālām vajadzībām
dc.subjectskolēns ar īpašām vajadzībām
dc.titlePersonāla tālākizglītība iekļaujošās izglītības īstenošanai vispārizglītojošajā skolā
dc.title.alternativeStaff Further Professional Development for Implementation of Inclusive Education in Mainstream School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record