Show simple item record

dc.contributor.advisorJurgena, Inese
dc.contributor.authorPaulauska, Dagnija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:02Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79072
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53206
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Dagnija Paulauska Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr. paed. Inese Jurgena Kvalifikācijas darba temats: „3- 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās rotaļnodarbībās‟. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski apzināt un praktiski izpētīt 3- 4 gadīgu bērnu sociālo prasmju veidošanos rotaļnodarbībā. Pētījuma metodes: Teorētiskā- literatūras analīze, empīriskā- novērošanas, anketēšanas metode, iegūto datu matemātiska apstrāde. Aktualitāte- Sociālo prasmju apguve un to veiksmīga attīstība bērniem pirmsskolā ir atkarīga no izvēlētajām mācīšanas metodēm. Pēdējos gadus plaši tiek diskutēts par ilgtspējīgu mācību programmas izveidi un uzlabošanu atbilstoši kompetenču izglītībai, tāpēc svarīgi izprast rotaļnodarbību nozīmīgumu sociālo prasmju apguves procesā, sniedzot ieguvumus atbilstošu vadlīniju izstrādē, tai skaitā izpētot specifiku dažādos vecumposmos. Rezultāti: Metodiski pareizi izstrādātās rotaļnodarbībās bērnu sociālās prasmes būtiski uzlabojas. Kvalifikācijas darba struktūra: 45 lpp, 3 nodaļas, 37 literatūras avoti, 31 attēls, 14 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper: Dagnija Paulauska Qualification paper supervisor: Dr. paed. Inese Jurgena The topic of the qualification work: „Development of social skills of 3- 4 year old children in play classes‟. Aim of the qualification work: Theoretically identify and practically study the development of social skills of 3-4 year old children in play lessons. Research methods: Theoretical- literature analysis, empirical- observation method, mathematical processing of the obtained data. Actuality - Acquisition of social skills and their successful development for pre-school children depends on the chosen teaching methods. In recent years, the development and improvement of a sustainable curriculum in accordance with competency education has been widely discussed, so it is important to understand the importance of play- classes in the process of acquiring social skills, providing benefits in developing appropriate guidelines, including studying specifics at different ages. Results: Children 's social skills significantly improve in methodologically well - designed play classes. Structure of the qualification paper: 45 pages, 3 chapters, 37 sources of literature, 31 figure, 14 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectvecumposmi
dc.subjecttrīsgadnieks
dc.subjectpašapkalpošanās
dc.subjectpsiholoģija
dc.title3-4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās rotaļnodarbībās
dc.title.alternativeDevelopment of social skills of 3-4 year old children in play classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record