Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Leismane, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Ilze Leismane Darba vadītāja: Staņislava Marsone Darba apjoms: 73. lpp., 6 tabulas. 22 attēli, 15 pielikumi, 29 literatūras avoti. Bakalaura darbs izstrādāts, lai izpētītu dažādu veidošanas masu izmantošanas iespējas pirkstu sīkās muskulatūras attīstībai. Darbā noskaidrots veidošanas prasmju teorētiskais skaidrojums un metodiskie paņēmieni. Izpētītas daudzu zinātnieku un autoru atziņas par veidošanas prasmēm, to būtu un veicināšanas iespējām, kā arī jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības. Veikti pētījumi par jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguvi un iespējām izglītības iestādē. Veikta anketēšana par veidošanas izmantošanu kā rotaļu mājās ārpus izglītības iestādes. Kā arī pirmsskolas pedagoga veidošanas nodarbību organizēšanu un aktualitātēm. Pētījuma mērķis: Izpētīt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma hipotēze: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē, sekmīgāk ja skolotājs piedāvā iespējas veidot no dažādiem vieglāk veidojamiem materiāliem. Atslēgas vārdi: Veidošanas prasmes, jaunākā pirmsskolas vecuma bērni, prasmju apguves veicināšanas iespējas, pedagoģiskie un metodiskie paņēmieni, veidošanas masas. Learning possibilities of modelling skills for youngest preschool children in preschool. Author of the Paper: Ilze Leismane Supervisor of the Paper: Staņislava Marsone Volume of the Paper: 73 pages, 6 tables. 22 pictures, 15 annexes, 29 sources of literature. Bachelor Paper has been created in order to research usage possibilities of different modelling masses in order to develop fine motor skills. Theoretical explanation and methodological techniques of modelling skills have been researched. The findings of many scientists and authors on the modelling skills and their promotion possibilities as well as the regularities of the development of younger preschool children have been studied. Research about learning of modelling skills for youngest preschool age children has been carried out. Questionnaire about usage of modelling as a play at home outside kindergarten has been carried out. As well as questionnaire about organization of pedagogical modelling lessons and topicalities has been carried out. Research aim: Aim is to research learning possibilities of modelling skills for youngest preschool children in preschool. Research hypothesis: Opportunities to acquire modelling skills for the youngest preschool age children in preschool are acquired more successfully if the teacher offers opportunities to create from various easier-to-create materials. Key words: Modelling skills, youngest preschool age children, promotion of skills learning possibilities, pedagogical and methodological techniques, modelling masses.