Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorLeismane, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:09Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79114
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53218
dc.description.abstractJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Ilze Leismane Darba vadītāja: Staņislava Marsone Darba apjoms: 73. lpp., 6 tabulas. 22 attēli, 15 pielikumi, 29 literatūras avoti. Bakalaura darbs izstrādāts, lai izpētītu dažādu veidošanas masu izmantošanas iespējas pirkstu sīkās muskulatūras attīstībai. Darbā noskaidrots veidošanas prasmju teorētiskais skaidrojums un metodiskie paņēmieni. Izpētītas daudzu zinātnieku un autoru atziņas par veidošanas prasmēm, to būtu un veicināšanas iespējām, kā arī jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības. Veikti pētījumi par jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguvi un iespējām izglītības iestādē. Veikta anketēšana par veidošanas izmantošanu kā rotaļu mājās ārpus izglītības iestādes. Kā arī pirmsskolas pedagoga veidošanas nodarbību organizēšanu un aktualitātēm. Pētījuma mērķis: Izpētīt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma hipotēze: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē, sekmīgāk ja skolotājs piedāvā iespējas veidot no dažādiem vieglāk veidojamiem materiāliem. Atslēgas vārdi: Veidošanas prasmes, jaunākā pirmsskolas vecuma bērni, prasmju apguves veicināšanas iespējas, pedagoģiskie un metodiskie paņēmieni, veidošanas masas.
dc.description.abstractLearning possibilities of modelling skills for youngest preschool children in preschool. Author of the Paper: Ilze Leismane Supervisor of the Paper: Staņislava Marsone Volume of the Paper: 73 pages, 6 tables. 22 pictures, 15 annexes, 29 sources of literature. Bachelor Paper has been created in order to research usage possibilities of different modelling masses in order to develop fine motor skills. Theoretical explanation and methodological techniques of modelling skills have been researched. The findings of many scientists and authors on the modelling skills and their promotion possibilities as well as the regularities of the development of younger preschool children have been studied. Research about learning of modelling skills for youngest preschool age children has been carried out. Questionnaire about usage of modelling as a play at home outside kindergarten has been carried out. As well as questionnaire about organization of pedagogical modelling lessons and topicalities has been carried out. Research aim: Aim is to research learning possibilities of modelling skills for youngest preschool children in preschool. Research hypothesis: Opportunities to acquire modelling skills for the youngest preschool age children in preschool are acquired more successfully if the teacher offers opportunities to create from various easier-to-create materials. Key words: Modelling skills, youngest preschool age children, promotion of skills learning possibilities, pedagogical and methodological techniques, modelling masses.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectVeidošanas prasmes
dc.subjectjaunākā pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectprasmju apguves veicināšanas iespējas
dc.subjectpedagoģiskie un metodiskie paņēmieni
dc.subjectveidošanas masas
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veidošanas prasmju apguves iespējas pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeLearning possibilities of modelling skills for youngest preschool children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record