• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latviešu valodas kā otras valodas apguves veicināšana sākumskolā

Thumbnail
Открыть
299-79126-Zukova_Dina_dz17011.pdf (2.083Mb)
Автор
Žukova, Dina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Uršuļska, Vladislava
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats – Latviešu valodas kā otras valodas apguves veicināšana sākumskolā. Bakalaura darba mērķis – pētīt latviešu valodas kā otrās valodas apguves veicināšanas iespējas sākumskolā. Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa – ir aprakstīta latviešu valodas situācija Latvijā; ir sniegts jaunākā skolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums, kā arī zinātnieku atziņas par valodas apguves paņēmieniem, metodēm un pieejām. Empīriskā daļa – tiek dots pētījuma metodoloģiskais pamatojums; ir apkopoti pētāmās mācību iestādes dati par 3. klases skolēnu latviešu valodas eksāmenu rezultātiem par pieciem gadiem; sniegts skolēnu raksturojums un atspoguļots praktiskais darbs latviešu valodas stundās mazākumtautību skolā. Bakalaura darba struktūra – ievads, divas nodaļas, 25 attēli, 24 pielikumi. Darba apjoms – 88 lapas. Atslēgas vārdi: latviešu valoda, sākumskola, mazākumtautība, apguve.
 
The title: The Improvement of students’ acquisition of the Latvian language as a second language in primary school The goal of the bachelor's thesis is to study the possibilities of promoting the acquisition of the Latvian language as a second language in primary school. The work consists of a theoretical and an empirical part. Theoretical part - the situation of the Latvian language in Latvia is described; a description of the mental development of children of the early school age is provided, as well as scientists’ discoveries on language acquisition techniques, methods and approaches are summarised. Empirical part - a methodological basis of the study is provided; the data of the researched educational institution regarding the results of the Latvian language examinations of the 3rd grade students for five years have been compiled; a description of students is presented, as well as an insight of the practical work in the Latvian language lessons in a minority school is given. Bachelor's thesis structure - introduction, two chapters, 25 pictures, 24 appendices. Thesis consists of: 88 pages. Keywords: Latvian language, primary school, minority, acquisition.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53222
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV