Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorKurbonov, Bekhruz
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-12-24T02:02:32Z
dc.date.available2020-12-24T02:02:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other79386
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53247
dc.description.abstractUzņēmumiem, kas integrē stratēģisko pieeju sociālo mediju izmantošanai, būs priekšrocības salīdzinājumā ar tiem, kas to nedara. Novērtējot sociālo mediju ietekmi uz zīmolu un mārketinga pieejām, esošās literatūras izpēte par sociālo mediju lietošanu un zīmola uztveri var palīdzēt identificēt jaunas un veiksmīgas stratēģijas patērētāju iesaistes uzlabošanai, izmantojot sociālos medijus. Šī bakalaura darba autore apraksta sociālo mediju, it īpaši Instagram, ietekmi uz Zara zīmola patērētāju uzvedību. Promocijas darba mērķis ir pārbaudīt uzņēmuma Zara Instagram profila ietekmi uz klientu uzvedību. Rezultāti liecina, ka reklāmu, atsauksmju, ziņu ticamība vietnē Instagram ir augsta, salīdzinot ar reklāmām, redakcijām, citiem mārketinga līdzekļiem masu saziņas līdzekļos, Zara ziņas un Instagram reklāmas mudina cilvēkus iegādāties produktus. Instagram pieejamās informācijas ticamība palielina uzticēšanos Instagram un padara to populāru jaunās paaudzes vidū.
dc.description.abstractCompanies integrating a strategic approach to the use of social media will have advantages over those that do not. In assessing the impacts of social media on branding and marketing approaches, an exploration of the existing literature on social media use and brand perception can help identify emerging and successful strategies for improving consumer engagement through social media. The author of this bachelor thesis describes impact of social media particularly Instagram on consumer behavior of Zara brand. The aim of the thesis is to verify influence of Instagram profile of Zara company on customer behavior. The results show that credibility of advertisements, reviews, posts on Instagram is high comparing with advertisements, editorials, other marketing means on mass media, Zara posts and advertisement on Instagram encourage people to purchase products. Reliability of information available on Instagram increase trust on Instagram and make it popular among young generation
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectSocial Media
dc.subjectUser-generated content
dc.subjectelectronic word of mouth (eWOM)
dc.subjectcustomer behavior
dc.subjectfollowers
dc.titleSociālo līdzekļu ietekme uz paterētāju uzvedību (uz veikala Zara Instagrama piemēra)
dc.title.alternativeInfluence of social media on customer behavior (Zara case on Instagram)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record