• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērētāju apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā Tez Tour.

Thumbnail
View/Open
303-79582-Meija_Gints_gm16025.pdf (1.307Mb)
Author
Meija, Gints
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis, pamatojoties uz klientu apmierinātības teorētiskiem aspektiem un klientu anketēšanas rezultātiem, izanalizēt klientu apmierinātību uzņēmumā Tez Tour, atklāt nepilnības un sniegt ieteikumus apmierinātības uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu daļas. Pirmajā nodaļā, tiks raksturoti klientu apmierinātības teorētiskie aspekti, kā arī atspoguļota pakalpojumus specifika un būtiskākās atšķirības salīdzinot ar precēm. Otrajā nodaļā tiek raksturota Tez Tour darbība, kā arī klientu apkalpošanas aspekti. Trešajā nodaļā tiek analizēti Tez Tour klientu anketēšanas rezultāti par to apmierinātību ar sniegtajiem pakalpojumiem.
 
The aim of the bachelor thesis is to analyse the customers’ satisfaction in the company Tez Tour basing on theoretical aspects of customers’ satisfaction and customers’ survey, uncovering the shortages and provide recommendations for improvement of customers’ satisfaction. The thesis consists of introduction, three chapters, conclusions and proposals. The first chapter analyses the theoretical issues of customers’ satisfaction and provides the insight in the specifics and differences of services in comparison to goods. The second chapter tackles the company Tez Tour and the customer service particularities. The third chapter sums up the survey results regarding the customers’ satisfaction with received services.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53271
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV