Patērētāju apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā Tez Tour.
Author
Meija, Gints
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis, pamatojoties uz klientu apmierinātības teorētiskiem aspektiem un klientu anketēšanas rezultātiem, izanalizēt klientu apmierinātību uzņēmumā Tez Tour, atklāt nepilnības un sniegt ieteikumus apmierinātības uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu daļas. Pirmajā nodaļā, tiks raksturoti klientu apmierinātības teorētiskie aspekti, kā arī atspoguļota pakalpojumus specifika un būtiskākās atšķirības salīdzinot ar precēm. Otrajā nodaļā tiek raksturota Tez Tour darbība, kā arī klientu apkalpošanas aspekti. Trešajā nodaļā tiek analizēti Tez Tour klientu anketēšanas rezultāti par to apmierinātību ar sniegtajiem pakalpojumiem. The aim of the bachelor thesis is to analyse the customers’ satisfaction in the company Tez Tour basing on theoretical aspects of customers’ satisfaction and customers’ survey, uncovering the shortages and provide recommendations for improvement of customers’ satisfaction. The thesis consists of introduction, three chapters, conclusions and proposals. The first chapter analyses the theoretical issues of customers’ satisfaction and provides the insight in the specifics and differences of services in comparison to goods. The second chapter tackles the company Tez Tour and the customer service particularities. The third chapter sums up the survey results regarding the customers’ satisfaction with received services.