Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļena
dc.contributor.authorJansone, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:42Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79725
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53395
dc.description.abstractIntegrētā mācību pieeja krievu valodas kā svešvalodas stundās: diplomdarbs. – Rīga, 2020 - 85.lpp. Pētījums veltīts integrētās mācību pieejas krievu valodas stundās kā svešvalodas stundās izpētei. Tēma ir aktuāla, jo šogad pilnveidoto mācību saturu un pieeju sāk pakāpeniski ieviest pamatizglītībā un vidusskolā: 1., 4., 7. un 10. klasēs. Jaunā mācību pieeja liek īpašu uzsvaru uz integrēto mācību pieeju – caurviju prasmju attīstību, starppriekšmetu saikni un starpdisciplināro mācīšanos. Darba pirmajā daļā aplūkotas integrētas pieejas ieviešanas iespējas krievu valodas kā svešvalodas mācīšanā, apkopota dažādu autoru pieredze un ieteikumi integrētas pieejas veiksmīgai ieviešanai mācīšanā. Aprakstītas grūtības, ar kurām saskaras citi pedagogi, attīstot starppriekšmetu saikni un starpdisciplināras mācību stundas. Darba praktiskajā daļā ir aprakstīts praktiskais pētījums: krievu kā svešvalodas skolēnu un skolotāju aptaujas rezultāti. Prezentēti mācību stundu materiāli, kurās izmantota starppriekšmetu saikne, aprakstīts izstrādāto starppriekšmetu mācību stundu materiālu aprobācijas proces klasē. Apkopoti praktisko pētījumu rezultāti un sniegti secinājumi, pamatojoties uz pētījumu rezultātiem. Atslēgas vārdi: integrētā pieeja, starpdisciplinaritāte, svešvaloda, starppriekšmetu saikne.
dc.description.abstractAn integrated approach to teaching Russian as a foreign language (RFL): diploma paper. - Riga, 2020 - 85 p. Current paper is devoted to the study of an integrated approach to teaching in the lessons of RFL. The topic is urgent for the reason that from September 2020, a new teaching content and a new approach within the framework of education reformhas come into force, it is gradually being introduced in primary and secondary schools: grades 1, 4, 7 and 10. The new approach to learning places particular emphasis on an integrated approach to learning - cross-cutting skills development, interdisciplinary communication and learning. In the first part of the paper, the possibilities of implementing an integrated approach in teaching RFL are considered, the experience and recommendations of various authors for the successful implementation of an integrated approach in teaching are summarized. Author of the paper describes the difficulties faced by other educators in developing interdisciplinary connections and interdisciplinary lessons. In the practical part of the paper, the course of the research is described: the results of the survey of students and teachers of RFL. Materials for lessons are presented, using interdisciplinary connections, the process of approbation of the developed materials for interdisciplinary connections in the classroom. The results of practical research are summarized and conclusions based on the results of the research are presented. Key words: integrated approach, interdisciplinarity, foreign language, interdisciplinary connections.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectintegrētā pieeja
dc.subjectstarpdisciplinaritāte
dc.subjectsvešvaloda
dc.subjectstarppriekšmetu saikne
dc.titleIntegrētā mācību pieeja krievu valodas kā svešvalodas stundās
dc.title.alternativeIntegrated learning approach in Russian as a foreign language lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record