Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorBeroza, Laima
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-26T02:01:46Z
dc.date.available2021-01-26T02:01:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79798
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53404
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis – izpētīt Montesori metodes pielietojumu latviešu valodas apguvē. Diplomdarba pirmās trīs daļas ietver teorētiskās nostādnes par individualizētu mācību pieeju un latviešu valodas mācību 1.-3. klasē, kā arī tiek raksturota Montesori metode un izdarīts secinājums, ka tās pamatprincipi saskan ar kompetenču pieejas prasībām. Diplomdarba ceturtā daļa ir praktiskais pētījums par Montesori metodes realizāciju latviešu valodas apguvē. Pētījuma ietvaros tika veikta Montesori pedagogu intervēšana, lai apzinātu pozitīvās tendences un problēmas. Tika veikta arī skolēnu mācīšanās rezultātu izpēte, pedagoģiskais eksperiments, testēšana, un analizēti iegūtie dati. Pētījumā secināts, ka Montesori metode ir efektīvs līdzeklis individualizētajām mācībām sākumskolas posmā. Diplomdarba apjoms ir 53 lapaspuses un 3 pielikumi.
dc.description.abstractAim of diploma thesis is to research the application of Montessori method in learning Latvian. The first 3 parts of diploma thesis contains theoretical guidelines to individualized learning approach and teaching Latvian in grades 1–3, also Montessori method is described, concluding that its basic principles are consistent with requirements of competence approach. The 4th part of the diploma thesis contains research of approbation of Montessori method in learning Latvian. In research teachers were interviewed to identify positive tendencies and problems. Research of students' learning outcomes, pedagogical experiment, testing and analysis of the obtained data were also made. Conclusion of research is that the Montessori method is an effective tool for individualized learning in primary school. Diploma thesis contains 53 pages and 3 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMontesori metode
dc.subjectMontesori didaktiskie materiāli
dc.subjectindividualizēta pieeja
dc.subjectkompetenču pieeja
dc.subjectlatviešu valoda
dc.titleMontesori metode individualizētai mācību pieejai latviešu valodas apguvē 1.-3. klasē
dc.title.alternativeMontessori method for individualized study approach for learning Latvian language in grade 1 to 3
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record