4-5 gadīgu bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana pirmsskolas dienas ritā
Author
Kazaka, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba temats: “4-5 gadīgu bērnu līdzsvara attīstības sekmēšana pirmsskolas dienas ritā”. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un empīriski pētīt 4-5 gadīgu bērnu līdzsvara attīstības sekmēšanu pirmsskolas dienas ritā. Bakalaura darbā teorētiski pētīta un analizēta literatūra par pirmsskolas vecuma bērna attīstības likumsakarībām, līdzsvaru un tā attīstības veicināšanu pirmsskolas dienas ritā. Balstoties uz literatūras atlasi, autore ir pētījusi līdzsvara attīstības veicināšanas iespējas pirmskolas dienas ritā. Pētījumā tika pārbaudīta un apstiprināta izvirzītā hipotēze: 4-5 gadu vecu bērnu līdzsvara attīstība noris sekmīgāk, ja skolotājs mērķtiecīgi iekārto atbilstoši vidi bērna vispārējās fiziskās attīstības sekmēšanai un pedagoģiskajā procesā tiek veicināta bērna aktīva iesaistīšana. Pētījums tika veikts Mārupes pilsētas X pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījumā piedalījās 15 pirmsskolas izglītības iestādes 4-5 gadīgie bērni. Bakalaura darbs sastāv no 50 lpp., 3 tabulām, darba izstrādē izmantoti 36 literatūras avoti un pievienoti 26 pielikumi. Theme of the paper: “Promotion of children balance development for ages from 4 to 5 years in preschool daily rhythm”. The aim of the research: To study the theoretical and empirical research promotion of children balance development for ages from 4 to 5 years in preschool daily rhythm. Author of the paper: Baiba Kazaka. Supervisor: Mg. sc. soc., Dace Augstkalne. The hypothesis was tested and confirmed in the study: promotion of children balance development for ages from 4 to 5 years is more successful if the teacher purposefully arranges the appropriate environment for the promotion of the child's general physical development and the active involvement of the child is promoted in the pedagogical process. The study was carried out in the private pre-school "X". The study involved 15 preschool children. This report is 50 pages long. It contains 36 references to other books and 26 appendices.