Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLāce, Inguna
dc.contributor.authorKarlsberga, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:12Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79345
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53453
dc.description.abstractTeorētiski analizēt un praktiski pētīt jaunākā skolas vecumposma skolēnu mācīšanās motivācijas veidošanās iespējas mācību procesā. Darbā tika praktiski pētītas un analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorētiskās atziņas par jaunākā skolas vecumposma skolēnu mācīšanās motivācijas veidošanās iespējām. Analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātniski teorētiskās atziņas par motivāciju, tās attīstību veicinošiem paņēmieniem. Izzinātas jaunākā skolas vecumposma bērnu attīstības likumsakarības pētāmā jautājuma aspektā. Empīriski pārbaudītas un teorētiski formulēti hipotētiski pieņēmumi par jaunākā skolēna mācīšanās motivācijas veicinošiem mācību procesa organizācijas nosacījumiem. Autores veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, ar kuras palīdzību autore pārbaudīja hipotēzi un secināja, ka pedagoģiskajā procesā tiek veicināta jaunākā vecumposma mācīšanās motivācijas veidošanās iespējas mācību procesā, ja skolotājs mācību procesā nodrošina izvirzītā mērķa skaidrību, sasaistot to ar reālo dzīvi, mācību procesu padarot interesantu, iespēju pašiem skolēniem vadīt savu mācīšanās darbību, skolēnu vajadzību pēc fiziskām aktivitātēm, skolotāja un klases biedru novērtējumu
dc.description.abstractTheoretically analyze and practically study the possibilities of learning motivation in the learning process of the youngest school age students. In the work, the theoretical findings of pedagogy and psychology scientists on the possibilities of learning motivation of the youngest school age students were practically researched and analyzed. Scientific-Theoretical findings of pedagogy and psychology on motivation and methods of promoting its development are analyzed. The regularities of the development of the youngest school age children in the aspect of the researched issue have been studied. Hypothetical assumptions about the conditions of the organization of the learning process that promote the learning motivation of the youngest student have been empirically tested and theoretically formulated. The author performed a pedagogical experiment, with the help of which the author tested the hypothesis and concluded that the pedagogical process promotes the formation of the youngest age learning motivation in the learning process, if the teacher provides clarity of the goal, linking it with real life, making students to manage their own learning activities, students 'need for physical activities, teacher and classmates' assessment
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectMotivācija
dc.subjectskola
dc.subjectsākumskola
dc.subjectpedagoģija
dc.subjectpsiholoģija
dc.titleJaunākā vecumposma skolēnu izziņas motivāciju veicinošs mācību process
dc.title.alternativeA learning process that promotes cognitive motivation for younger pupils
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию