Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorHercoga, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:34Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79415
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53497
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Tikumu apguves iespējas pirmsskolā bērnam dabas pētījumos” Kvalifikācijas darba mērķis ir analizēt teorētiskās atziņas par tikumiem, tikumu apguves iespējām pedagoģiskajā procesā pirmsskolā pētot dabu un veikt praktisko pētījumu. Darba autors: Inga Hercoga. Darba vadītājs: Rasma Purmale Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika analizētas teorētiķu atziņas par tikumiem, to attīstības un apguves ietekmējošiem faktoriem. Otrajā daļā tika veikts praktiskai pētījums pēc izstrādātajiem kritērijiem, un veikta pedagoģiskā darbība bērnu tikumiskās izpratnes un tikumu apguves sekmēšanai. Praktiskajā daļā tika veikta arī vecāku aptauja par bērna tikumu apguves iespējām. Izvirzītā hipotēze: bērni ir tikumiski, ja: tiks piedāvātas iespējas pētīt dabu atbilstoši bērnu vajadzībām un interesēm, sekmējot tikumisku rīcību, dabas pētniecība un tikumiskās rīcības apguve notiks sistemātiski tika pierādīta, jo pēc pētījuma rezultātiem, var secināt, ka bērnu tikumi ir uzlabojušies Darba struktūra: ievads, divas daļas,13 attēli,6 tabulas,1 pielikums, 47 lappuses. Atslēgas vārdi: tikumi, vērtības, pētnieciskā darbība, pirmsskolas pedagoģiskais process, daba.
dc.description.abstractSubject of the qualification work: “Morality learning opportunities for a preschool child in nature research”. The purpose of the qualification work is to analyse theoretical knowledge about morals, the possibilities of learning morals in the pedagogical process by studying nature in pre-school and carrying out a practical research. Author of the work: Inga Hercoga. Work Manager: Rasma Purmale The work consists of two parts. In the first part there were analysed theorists' conclusions of morals its development and learning factors. In the second part a practical study was done based on the criteria developed and carried out pedagogical activities to promote the moral understanding for children and the learning of morals. The practical part also carried out a survey for parents on the possibilities of a child learning moral. Hypothesis: children are moral if: opportunities to study nature according to children's needs and interests will be offered, by promoting moral action, nature research and the learning of moral behaviour have been systematically demonstrated, as the results of the study lead to the conclusion that children's morals have improved. Structure of work: introduction, two parts, thirteen pictures, six tables, one annexes, forty seven pages. Key words: morals, values, research activities, pre-school pedagogical process, nature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectTikumi
dc.subjectVērtības
dc.subjectPētnieciskā darbība
dc.subjectPirmsskolas pedagoģiskais process
dc.subjectDaba
dc.titleTikumu apguves iespējas pirmsskolā bērnam dabas pētījumos
dc.title.alternativeMorality learning oppurtunities for primary school children in nature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record