dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | |
dc.contributor.author | Raila, Zane | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T02:02:35Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T02:02:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 79422 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53501 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Zane Raila Kvalifikācijas darba tēma: 2-3 gadus vecu bērnu pašvadītās mācīšanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē rotaļnodarbībās Pētījuma objekts: Pirmsskolas pedagoģiskais process rotaļnodarbība. Pētījuma priekšmets: 2-3 g .v. bērnu pašvadītas prasmes Pētījuma mērķis: Apzināt sekmēšanas iespējas 2-3 g. v. bērniem pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšana PII rotaļnodarbībās. Pētījuma uzdevumi: 2-3 g. v. bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju raksturojums 2 -3g. v. bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums Pašvadītas mācīšanās prasmju 2-3g.v. bērniem kritēriji Sasniedzamo rezultātu galvenie akcenti Izvirzīt Motivēt Atgriezeniskā saite Pētījuma metodes: Literatūras un avotu analīze. Pedagoģiskie novērojumi Izmēģinājumu darbība Iegūto rezultātu analīze Pētījuma bāze: PII ‘’X’’ 2-3 gadus vecu bērnu grupa Atslēgvārdi: Pašvadīta mācīšanās, pašapkalpošanās prasmes, rotaļnodarbības, atgriezeniskā saite, mācību vide. | |
dc.description.abstract | Qualification’s paper author: Zane Raila The subject of the study: Promoting self-directed teaching skills of children 2-3 years old in a pre-school educational establishment in a playing lesson Object of the research: Play lesson in preschool pedagogical process. Subject of the research: Self-directed skills of 2-3 years old children. Objective of the study: To identify facilitation opportunities for 2 and 3 years old children in order to promote self-directed learning skills in play games. Research tasks: Characteristics of self-directed learning skills of 2-3 years old children. Pedagogical and psychological characteristics of 2-3 years old children. Self-directed learning skills’ criteria for 2-3 years old children. The main highlights of the results to be achieved. Nominate. Motivate. Feedback. Methods of the research: Literature and source analysis. Pedagogical observations. Pilot action. Analysis of the results. Research base: Preschool educational institution “X”, group of 2-3 years old children. Key words: Self-directed learning, self-service skills, play games, feedback. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | Pašvadīta mācīšanās | |
dc.subject | pašapkalpošanās prasmes | |
dc.subject | rotaļnodarbības | |
dc.subject | atgriezeniskā saite | |
dc.subject | mācību vide | |
dc.title | 2-3 gadus vecu bērnu pašvadītās mācīšanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē rotaļnodarbībās | |
dc.title.alternative | Promoting self-directed teaching skills of children 2-3 years old in a pre-school educational establishment in a playing lesson | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |