Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorZāģere, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:39Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79443
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53511
dc.description.abstractDarba nosaukums: 2-3 gadus vecu bērnu sociālās adaptēšanās sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot kustību rotaļu. Darba autors: Laura Zāģere Darba vadītāja: Docente, Dr. paed., Līga Āboltiņa Kvalifikācijas darba mērķis: Apzināt 2-3 gadus vecu bērnu sociālās adaptēšanas sekmēšanu, izmantojot kustību rotaļas. Lai sasniegtu mērķi tika veikti vairāki uzdevumi: •Sniegt teorētisko raksturojumu par sociālo adaptāciju; •Izstrādāt 2- 3 gadus vecu bērnu un raksturot sociālās adaptēšanos metodoloģiju; •Veikt izmēģinājuma darbību un analizēt iegūtos rezultātus par pētījuma priekšmetu; Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek izmantotas: A. Špona, S. Gailuma, V. Golubina, L. Āboltiņa, G. Svence, I. Konstantinova, V. Romenkova, D. Dzintere, I. Stangaine u.c. autoru viedokļi un atziņas. Praktiskajā daļā tiek veikta izmēģinājuma darbība, kuras laikā darba autore veic bērnu novērošanu, vecāku anketēšanu, kustību rotaļu kopas izveidi, kā arī iegūto rezultātu analīzi. Darba apjoms: 74 lappuses, 9 attēli, 8 tabulas, 12 pielikumi, 28 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: sociālā adaptācija, sociālā attīstība, pirmsskola, kustību rotaļa, skolotājs.
dc.description.abstractTopic of the Qualification Paper: Promoting the social adaption of 2-3-year-old children at the preschool educational institution by using movement games. Author of work: Laura Zāģere Advisor: Docent, Dr. paed., Līga Āboltiņa The Aim of the Research: To identify the promotion of social adaptation of 2- 3-year-old children through movement games. Tasks: •Provide a theoretical description of social adaptation; •Work with a developing 2-3-year-old child and describe the methodology of social adaptation; •Perform a trial and analyze the results on the subject of the research; The work consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part quotes and assumptions of the following authors are used: A. Špona, S. Gailuma, V. Golubina, L. Āboltiņa, G. Svence, I. Konstantinova, V. Romenkova, D. Dzintere, I. Stangaine and other authors. A trial operation is performed in the practical part. The author monitors children, surveys of parents, creates a set of movement games and analyzes results. Volume of Qualification Paper: 74 pages, 9 pictures, 8 tables, 12 annexes, 28 literature sources. Research keywords: social adaption, social development, preschool, movement games, teacher.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSociālā adaptācija
dc.subjectSociālā attīstība
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectKustību rotaļa
dc.subjectSkolotājs
dc.title2-3 gadus vecu bērnu sociālās adaptēšanās sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot kustību rotaļu
dc.title.alternativePromoting the social adaption of 2-3 year old children's in the preschool educational institution by using games of movement
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record