Kustību rotaļa kā pozitīvas uzvedības rosinātāja pirmsskolas vecākajā grupā
Autor
Ščeglova, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Ščeglova Ilze (2020) Kustību rotaļa kā pozitīvas uzvedības rosinātāja pirmsskolas vecākajā grupā. Kvalifikācijas darbs. Rīga: Latvijas Universitāte. Kvalifikācijas darbs uzrakstīts uz 40 lappuses, ieskaitot 42 attēlus, 41 bibliogrāfijas avotus, no kuriem: 24 latviešu, 16 angļu un 1 krievu valodā. Darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem, priekšlikumiem, literatūras un avotu saraksts un 11 pielikumiem. Pētījuma izvēle radās no pieredzes pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore uzskata, ka ir būtiski atrast pareizo metodi, kura pozitīvi ietekmē uzvedību. Darba mērķis ir pētīt un analizēt kustību rotaļas nozīmību pirmsskolas vecākās grupas pozitīvas uzvedības rosināšanā. Darba empīriskajā daļā izvērtēti un analizēti iegūtie dati par kustību rotaļu, analizēts vai tās spēj rosināt bērnu pozitīvo uzvedību. Nozīmīgākie secinājumi. Bērnu pozitīvo uzvedību rosina kustību rotaļa. Atslēgas vārdi: pozitīva uzvedība, kustību rotaļa, pirmsskolas vecākā grupa. Ščeglova Ilze (2020) Movement play as a stimulator of positive behavior in the preschool age group. Qualification work. Riga: University of Latvia. The qualification work is written on 40 pages, including 42 graphs, 41 bibliographic sources, of which: 24 in Latvian, 16 in English and 1 in Russian. The qualification work consists of an introduction, 3 parts, conclusions, proposals, bibliography and 11 appendices. The choice of the research arose from the experience in a pre-school educational institution. The author believes that it is important to find the right method that has a positive effect on behavior. The aim of the research is to study and analyze the importance of movement play in stimulating positive behavior of the preschool senior group. The empirical part of the work evaluates and analyzes the obtained data on movement play, analyzes whether they are able to stimulate children's positive behavior. Key findings. Children's positive behavior is stimulated by movement play. Keywords: positive behavior, movement play, preschool senior group.