Show simple item record

dc.contributor.advisorĀbeļkalns, Ilvis
dc.contributor.authorŠčeglova, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:49Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79478
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53532
dc.description.abstractŠčeglova Ilze (2020) Kustību rotaļa kā pozitīvas uzvedības rosinātāja pirmsskolas vecākajā grupā. Kvalifikācijas darbs. Rīga: Latvijas Universitāte. Kvalifikācijas darbs uzrakstīts uz 40 lappuses, ieskaitot 42 attēlus, 41 bibliogrāfijas avotus, no kuriem: 24 latviešu, 16 angļu un 1 krievu valodā. Darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem, priekšlikumiem, literatūras un avotu saraksts un 11 pielikumiem. Pētījuma izvēle radās no pieredzes pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore uzskata, ka ir būtiski atrast pareizo metodi, kura pozitīvi ietekmē uzvedību. Darba mērķis ir pētīt un analizēt kustību rotaļas nozīmību pirmsskolas vecākās grupas pozitīvas uzvedības rosināšanā. Darba empīriskajā daļā izvērtēti un analizēti iegūtie dati par kustību rotaļu, analizēts vai tās spēj rosināt bērnu pozitīvo uzvedību. Nozīmīgākie secinājumi. Bērnu pozitīvo uzvedību rosina kustību rotaļa. Atslēgas vārdi: pozitīva uzvedība, kustību rotaļa, pirmsskolas vecākā grupa.
dc.description.abstractŠčeglova Ilze (2020) Movement play as a stimulator of positive behavior in the preschool age group. Qualification work. Riga: University of Latvia. The qualification work is written on 40 pages, including 42 graphs, 41 bibliographic sources, of which: 24 in Latvian, 16 in English and 1 in Russian. The qualification work consists of an introduction, 3 parts, conclusions, proposals, bibliography and 11 appendices. The choice of the research arose from the experience in a pre-school educational institution. The author believes that it is important to find the right method that has a positive effect on behavior. The aim of the research is to study and analyze the importance of movement play in stimulating positive behavior of the preschool senior group. The empirical part of the work evaluates and analyzes the obtained data on movement play, analyzes whether they are able to stimulate children's positive behavior. Key findings. Children's positive behavior is stimulated by movement play. Keywords: positive behavior, movement play, preschool senior group.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrotaļa
dc.subjectkustība
dc.subjectuzvedība
dc.subjectlīnijas
dc.titleKustību rotaļa kā pozitīvas uzvedības rosinātāja pirmsskolas vecākajā grupā
dc.title.alternativeMovement play as a stimulator of positive behavior in the preschool age group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record