Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorKoļesņika, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:02:52Z
dc.date.available2021-01-29T02:02:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79599
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53540
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Pareizas stājas stiprināšanas iespējas pastaigas laikā 3-4 gadus veciem bērniem. Darba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par fizisko aktivitāšu nozīmi bērnu attīstības procesā un pastaigu organizēšanas raksturojumu pirmsskolā. Izvērtēti 3-4 gadus vecu bērnu pareizas stājas kritēriji, lai skolotājs var kvalitatīvāk organizēt bērnu pastaigas. Par teorētisko atziņu bāzi kalpoja tādu zinātnieku pētījumi kā R. Karlovska (2003, 2010), M. Kļujevs, J. Kocs (1997), V. Golubina (2007), K. Hustyi, M. Normand, T. Larson, & A. Morley (2012). L. Saveļjeva (2015) u.c. Empīriskajā pētījuma daļā tika novērtēti bērni 3-4 gadus vecumā pēc noteiktiem kritērijiem, pastaigu laikā īstenotas kustību rotaļas un uzdevumi, analizēta to norise un ieguvumi stājas stiprināšanai. Darbs sastāv no 54 lappusēm, iekļauti 2 attēli, 8 tabulas un 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: 3 – 4 gadus veci bērni, pastaigas, stāja, stājas novērtēšana.
dc.description.abstractSubject of qualifying work: Correct posture strengthening opportunities outdoors for preschool children age 3 – 4. The theoretical part of the work analyses the literature on the importance of physical activities of child`s development process and the characteristics of these organized walks in the preschool. The right criteria for the correct posture of children aged 3-4 has been evaluated in order to allow the teacher to organize effective walks. Research by scientists such as R. Karlovska (2003, 2010), M. Klaujevs, J. Kocs (1997), V. Golubina (2007), K. Hustyi, M. Normand, T. Larson, & A. Morley (2012) served as a theoretical basis. L. Saveļeva (2015), etc. The empirical part of the study assessed children aged 3-4 according to certain criteria, games and tasks involving movement during the walks, analysing their progress and benefits for posture strengthening. The work consists of 54 pages, including 2 images, 8 tables and 4 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject3 – 4 gadus veci bērni
dc.subjectpastaigas
dc.subjectstāja
dc.subjectstājas novērtēšana
dc.titlePareizas stājas stiprināšanas iespējas pastaigas laikā 3 - 4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeCorrect posture strengthening opportunities outdoors for preschool children age 3 – 4
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record