2-3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Sjomina, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikacijas darba tēma: „2–3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē” Autore: Tatjana Sjomina Pētījuma mērķis: izpētīt 2–3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos pirmskolas izglītības iestādēs. Darba apjoms: 51 lappuse Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta ar 19 avotiem, un 3 pielikumiem. Darbā tiek pētīta un analizēta teorētiskā literatūra par 2–3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos, analizēts 2–3 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums, un ar anketēšanas palīdzību izpētīta bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās veicināšanas pedagoģiskā pieredze. Veikta 2–3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pārbaude. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu. 2 un 3 gadus vecu bērnu priekšstatus par lielumiem un mēriem veidošanos var veicināt ar šādiem paņēmieniem – pielikšana, salīdzināšana un uzlikšana. Atslēgas vārdi: priekšstati par lielumiem un mēriem, 2 un 3 gadus vecu bērni. Author: Tatjana Sjomina Aim of the research: to study the formation of 2–3 year old children perceptions of sizes and measures in preschool educational institutions. Work volume: 51 pages The work consists of an introduction, 3 chapters, a conclusion, a list of references with 19 sources, and 3 annexes. In this work theoretical literature about 2–3 years old children's perceptions of sizes and measures has been researched and analyzed, the age stage characteristics of 2–3 year old children has been analyzed, and the pedagogical experience of promoting children's perceptions of sizes and measures was researched with the help of survey. Done examination of the formation of 2-3 year old children's perception of sizes and measures. The study question was answered during the study. 2–3 year old children's perceptions of sizes and measures can be promoted by the following techniques — addition, comparison and imposition. Keywords: notion about sizes and measures, 2–3 year old children.