Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorSjomina, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:03:05Z
dc.date.available2021-01-29T02:03:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79693
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53563
dc.description.abstractKvalifikacijas darba tēma: „2–3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē” Autore: Tatjana Sjomina Pētījuma mērķis: izpētīt 2–3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos pirmskolas izglītības iestādēs. Darba apjoms: 51 lappuse Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta ar 19 avotiem, un 3 pielikumiem. Darbā tiek pētīta un analizēta teorētiskā literatūra par 2–3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos, analizēts 2–3 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums, un ar anketēšanas palīdzību izpētīta bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās veicināšanas pedagoģiskā pieredze. Veikta 2–3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pārbaude. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu. 2 un 3 gadus vecu bērnu priekšstatus par lielumiem un mēriem veidošanos var veicināt ar šādiem paņēmieniem – pielikšana, salīdzināšana un uzlikšana. Atslēgas vārdi: priekšstati par lielumiem un mēriem, 2 un 3 gadus vecu bērni.
dc.description.abstractAuthor: Tatjana Sjomina Aim of the research: to study the formation of 2–3 year old children perceptions of sizes and measures in preschool educational institutions. Work volume: 51 pages The work consists of an introduction, 3 chapters, a conclusion, a list of references with 19 sources, and 3 annexes. In this work theoretical literature about 2–3 years old children's perceptions of sizes and measures has been researched and analyzed, the age stage characteristics of 2–3 year old children has been analyzed, and the pedagogical experience of promoting children's perceptions of sizes and measures was researched with the help of survey. Done examination of the formation of 2-3 year old children's perception of sizes and measures. The study question was answered during the study. 2–3 year old children's perceptions of sizes and measures can be promoted by the following techniques — addition, comparison and imposition. Keywords: notion about sizes and measures, 2–3 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpriekšstati
dc.subjectlielumi
dc.subjectmēri
dc.subject2 un 3 gadu
dc.subjectbrni
dc.title2-3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeTo study the formation of 2-3 year old children perceptions of sizes and measures in preschool educational institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record