Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorRjabova, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-29T02:03:08Z
dc.date.available2021-01-29T02:03:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79714
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53574
dc.description.abstractPētījuma tēma: 3-4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās didaktiskajās spēlēs pirmsskolas izglītības iestādē Darba autors: Anna Rjabova Pētījuma mērķis: Izpētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos didaktiskajās spēlēs. Kvalifikācijas darbs sastāv: no ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras ar 35 vienībām, 6 pielikumiem. Pirmajā nodaļā aprakstīta priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās teorētiskā analīze. Otrajā nodaļā ir didaktisko spēļu teorētiskā analīze. Trešajā nodaļā izskaidrots 3 – 4 gadus bērnu vecumposma raksturojums. Ceturtajā nodaļā analizēta bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās sekmēšanas izmantojot didaktiskās spēles pedagoģiskā pieredze. Piektajā nodaļā aprakstīta bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās sekmēšanas, izmantojot didaktiskās spēles, pārbaude. Teorētiskais pētījums balstas uz R. Ukstiņa, A. Lopatinas, J. Udaļcova, un citu autoru darbiem. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu: Izzinošās didaktiskās spēles, konstruējošas vai konstruktorspēles, lomu un sižeta didaktiskās spēles veicina 3-4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos.
dc.description.abstractResearch topic: pre-school educational institution for children and children aged 3-4 years to create ideas about sizes and measures Author: Anna Rjabova Aim of the research: To study the didactic games of 3-4 - year - old children 's perception of sizes and measures. The course work consists of: from the introduction, 4 chapters, final, used literature with 35 units, 6 appendices. The first section describes the theoretical analysis of the formation of notions of sizes and measures. The second chapter is a theoretical analysis of didactic games. The fourth chapter analyzes the pedagogical experience of children's perceptions of the formation of sizes and measures using didactic games. Chapter five describes the verification of children's perceptions of sizes and measures in promoting formation through didactic games. The theoretical research is based on the works of R. Ukstin, A. Lopatina, J. Udalcova, and other authors. During the study, the question of the study was answered: Cognitive didactic games, constructive or constructive games, roles and didactic games contribute to the formation of 3-4 year olds' perceptions of sizes and measures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdidaktiskas spēles
dc.subject3-4 gadus vecs bērns
dc.subjectpriekšstati par lielumiem
dc.subjectpriekšstati par mēriem
dc.title3-4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās didaktiskajās spēlēs pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePre-school educational institution for children and children aged 3-4 years to create ideas about sizes and measures
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record