Show simple item record

dc.contributor.advisorRomenkova, Valentīna
dc.contributor.authorManuilova, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-31T02:01:32Z
dc.date.available2021-01-31T02:01:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79423
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53633
dc.description.abstractPētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski izzināt bērnu saskarsmes iemaņu attīstības priekšnosacījumus. Teorētiskajā darba daļā analizēta saskarsmes būtība un veidi, kā arī agrīnās bērnības attīstība saistībā ar pētāmo jautājumu. Analizētas arī atziņas par ģimeni kā bērnu saskarsmes vajadzību apmierinātāju, bērnu drošības izjūtām, kuras ir bērnu saskarsmes prasmju priekšnosacījums. Tiek raksturota rotaļa ka bērnu saskarsmes veidotāja. Pētījuma daļā sākotnēji tiek vērotas 2-3 gadīgu bērnu divu grupu (2x15) saskarsmes prasmes. Uz šo vērojumu pamata izstrādātas un aprobētas dažādas pedagoģiskās situācijas un rotaļnodarbības saskarsmes prasmju uzlabošanai. Tiek veikts atkārtotais vērojums un salīdzināti iegūtie rezultāti. Izvirzītā hipotēze apstiprinājās.
dc.description.abstractThe aim of this paper: is to explore theoretically and practically the preconditions for the development of a child’s communication skills. The essence of communication and its types, as well as the development of communication in early childhood in the context of the research question, were analyzed in the theoretical part. Moreover, the author has explored situations in the family, child’s needs for communication, and children's safety feelings, which are precondition in communication skills. The game was described as a developer in interaction. In the case study, firstly, communication skills were observed of 2-3-year-old children from two groups (2x15). Based on these observations, various pedagogical situations and games have been developed to improve communication skills. The repeated observation was performed and the results were compared. The hypothesis was confirmed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject2-3 gadīgi bērni
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectģimene
dc.subjectbērna vajadzības
dc.subjectdrošības izjūtas
dc.titleBērna saskarsmes iemaņu attīstības priekšnosacījumi
dc.title.alternativeThe Preconditions forthe Development of a Child’s Communication Skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record