• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zvanu centru attīstības iespējas krīzes situācijā

Thumbnail
View/Open
303-80073-Lielmane_Lienite_ll17079.pdf (10.90Mb)
Author
Lielmane, Lienīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura tēma ir “Zvanu centru attīstības iespējas krīzes situācijā”. Tēma ir aktuāla, jo esošajā ekonomiskajā stāvoklī, kad aktivizējies Covid -19 jaunie ierobežojumi, uzņēmējiem ir jāpielāgojas jaunajai situācijai, jāatīsta pārdošanas zvani vai jāizmanto profesionālos, zvanu centru ārpakalpojumus. Pirmā nodaļā autore analizē iegūto literatūru, lai izprastu vairāk terminu “telemārketings”, “ komunikācija”. Otrā daļa veltīta, Latvijas, šī brīža, biznesa ekonomiskā stāvokļa, un, zvanu centru analīzei. Trešā nodaļā veikta, anketu, analīze un prakstiskā darba pētījums. Bakalaura darba apjoms ir 77. lpp., izmantoti 38. attēli, 2.tabulas un 29.pielikumi. Atslēgvārdi: telemārketings, aukstie zvani, izejošie zvani, pārdošanas zvani, informācijas zvanu centri, reklāma, atzvani, piedāvājums, telefons, mobīlie zvani, komunikācija, zvanu centri.
 
The bachelor's theme is "Call center development opportunities in a crisis situation". The topic is relevant, because in the current economic situation when the new restrictions of Covid -19 become more active, entrepreneurs have to adapt to a new situation, recognize sales calls or use professional, call center outsourcing. In the first chapter, the author analyzes the obtained literature to understand more the terms "telemarketing", "communication". The second part is devoted to the analysis of the current economic situation of the business in Latvia and call centers. The third chapter deals with questionnaire analysis and practical work research. The volume of the bachelor's thesis is 77. pp., 38 figures, 2 tables, and 29 annexes, respectively. Keywords: telemarketing, cold calls, outgoing calls, sales calls, information call centers, advertising, callbacks, offer, telephone, mobile calls, communication, call centers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53664
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV