Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorLielmane, Lienīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-31T02:01:55Z
dc.date.available2021-01-31T02:01:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80073
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53664
dc.description.abstractBakalaura tēma ir “Zvanu centru attīstības iespējas krīzes situācijā”. Tēma ir aktuāla, jo esošajā ekonomiskajā stāvoklī, kad aktivizējies Covid -19 jaunie ierobežojumi, uzņēmējiem ir jāpielāgojas jaunajai situācijai, jāatīsta pārdošanas zvani vai jāizmanto profesionālos, zvanu centru ārpakalpojumus. Pirmā nodaļā autore analizē iegūto literatūru, lai izprastu vairāk terminu “telemārketings”, “ komunikācija”. Otrā daļa veltīta, Latvijas, šī brīža, biznesa ekonomiskā stāvokļa, un, zvanu centru analīzei. Trešā nodaļā veikta, anketu, analīze un prakstiskā darba pētījums. Bakalaura darba apjoms ir 77. lpp., izmantoti 38. attēli, 2.tabulas un 29.pielikumi. Atslēgvārdi: telemārketings, aukstie zvani, izejošie zvani, pārdošanas zvani, informācijas zvanu centri, reklāma, atzvani, piedāvājums, telefons, mobīlie zvani, komunikācija, zvanu centri.
dc.description.abstractThe bachelor's theme is "Call center development opportunities in a crisis situation". The topic is relevant, because in the current economic situation when the new restrictions of Covid -19 become more active, entrepreneurs have to adapt to a new situation, recognize sales calls or use professional, call center outsourcing. In the first chapter, the author analyzes the obtained literature to understand more the terms "telemarketing", "communication". The second part is devoted to the analysis of the current economic situation of the business in Latvia and call centers. The third chapter deals with questionnaire analysis and practical work research. The volume of the bachelor's thesis is 77. pp., 38 figures, 2 tables, and 29 annexes, respectively. Keywords: telemarketing, cold calls, outgoing calls, sales calls, information call centers, advertising, callbacks, offer, telephone, mobile calls, communication, call centers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjecttelemārketings
dc.subjectaukstie zvani
dc.subjectizejošie zvani
dc.subjectpārdošanas zvani
dc.subjectinformācijas zvanu centri
dc.titleZvanu centru attīstības iespējas krīzes situācijā
dc.title.alternativeCall center development opportunities in a crisis situation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию