Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņš
dc.contributor.authorRadvilavičs, Arnolds
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-01-31T02:01:57Z
dc.date.available2021-01-31T02:01:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80083
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53667
dc.description.abstractBakalaura darba pētījuma problēma ir efektīvas uzņēmuma stratēģijas izveide. Darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma AS “BALTIKA” stratēģijas izmaiņu ietekmi uz tā meitas uzņēmuma SIA “BALTIKA LATVIJA” saimnieciskās darbības rādītājiem, un sniegt priekšlikumus stratēģijas pilnveidei. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek pētīta stratēģijas jēdziena teorija. Otrajā nodaļā tiek analizēta apģērbu mazumtirdzniecības nozare, un veikts koncerna “Baltika Group” raksturojums. Trešajā nodaļā tiek izvērtēta AS “BALTIKA” izstrādātā stratēģija, analizēti 2019. gada konsolidētie rezultāti un SIA “BALTIKA LATVIJA” 2017., 2018. un 2019. gada pārskati, veikta SIA “BALTIKA LATVIJA” veikalu vadītāju aptauja, un izveidota SVID matrica. Darbs sastāv no 62 lappusēm, 7 attēliem un 13 tabulām.
dc.description.abstractThe problem of bachelor's thesis research is the development of an effective company strategy. The aim of the work is to evaluate the impact of changes in the strategy of the company JSC “BALTIKA” on the economic performance of its subsidiary SIA “BALTIKA LATVIJA” and to provide proposals for the improvement of the strategy. The work consists of three chapters. In the first chapter the theory of the concept of strategy is explored. In the second chapter the clothing retail industry is analyzed and the Baltika Group is described. In the third chapter the strategy developed by JSC “BALTIKA” is evaluated, the consolidated results of 2019 and the annual reports of SIA “BALTIKA LATVIJA” for 2017, 2018 and 2019 is analysed, the results of the survey of SIA “BALTIKA LATVIJA” store managers is analysed, and the SWOT matrix is created. The work consists of 62 pages, 7 figures and 13 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectstratēģija
dc.subjectkoncerns
dc.subjectvertikālā integrācija
dc.subjectārējā vide
dc.subjectiekšējā vide
dc.titleStratēģijas izmaiņu ietekme uz saimnieciskās darbības rādītājiem uzņēmumā SIA “BALTIKA LATVIJA”.
dc.title.alternativeInflunce of changes in strategy on economic performance indicators in company SIA “BALTIKA LATVIJA”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию