Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorIvanāne, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:01:56Z
dc.date.available2021-02-02T02:01:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79372
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53718
dc.description.abstractBakalaura darba temats: 3-4 gadus vecu bērnu vārdu krājuma pilnveide skaitāmpantu apguves procesā. Autors: Inga Ivanāne. Bakalaura darba mērķis: teorētiski un praktiski noskaidrot bērnu vārdu krājuma pilnveidi skaitāmpantu apguves procesā. Darba pirmajā daļā izvērsta zinātniskā diskusija par valodas un runas jēdzienu skaidrojumu dažādu autoru atziņās, noskaidrots jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu valodas un runas attīstības likumsakarības. Teorētiskajā daļā apskatīts skaitāmpantu izmantošanas iespējas un vecāku sadarbības iespējas. Empīriskā daļa ir pētījums par vārdu krājuma pilnveidi skaitāmpantu apguves procesā, bērnu raksturojums un prasmes pirms un pēc pētījuma. Bakalaura darbs sastāv no 62 lapām, tai skaitā 6 tabulas un 9 attēli,pievienoti 2 pielikumi, izmantoti 31 literatūras un informācijas avoti. Darba gaitā secināts, ka 3 – 4 gadus vecu bērnu vārdu krājuma pilnveide un runas attīstība noritēs sekmīgi, ja pedagogs rotaļnodarbībās izmantos bērnu vecumposmam atbilstošus skaitāmpantus. Atslēgas vārdi: valoda, runa, vārdu krājums, jaunākais pirmsskolas vecums, skaitāmpanti
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor’s work: Promotion of vocabulary of 3-4 years old children in the process of learning poems. Author: Inga Ivanane. The Bachelor’s work goal: theoretically and practically find out kids vocabulary im-provement in the process of learning poems. In the work’s first part was an extensive scientific discussion on the explanation of the concepts of language and speech in the quotes of various authors, the regularities of language and speech development of the youngest preschool children were clarified. The theoretical part viewed poems age possibilities and opportunities for parental collaboration. The empirical part is a study of vocabulary improvement when used poems and characteristics and skills of children before and after the study. The Bachelor’s work consists of 62 pages, including 6 tables, 9 pictures, added 2 attachments, 31 information souces. The work conclusionis that 3-4 years old kids’ vocabulary improvement and speech development will be successful if the teacher in playing lessons will use kids’ age-appropriate poems. Keywords: languages, speech, vocabulary, youngest pre-schoolchildren’s age, poems.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvaloda
dc.subjectruna
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectjaunākais pirmsskolas vecums
dc.subjectskaitāmpanti
dc.title3-4 gadus vecu bērnu vārdu krājuma pilnveide skaitāmpantu apguves procesā
dc.title.alternativePromotion of vocabulary of 3-4 years old children in the process of learning poems
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record