Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorGriestiņa-Pukinska, Solvita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:05Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79535
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53737
dc.description.abstractŠī bakalaura darba nosaukums ir Jaunākā skolas vecuma bērnu emocionālās inteliģences attīstības sekmēšana sākumskolas mācību procesā. Darba autors Solvita Griestiņa – Pukinska. Šajā darbā tiek meklētas atbildes uz tādiem jautājumiem kā: Kas tad ir emocionāli inteliģents cilvēks? Kā par tādu kļūt? Vai skolotājam ir liela nozīme šajā procesā? Ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem skolotājs var sekmēt skolēnu emocionālo inteliģenci? Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek meklētas atbildes uz augstāk minētajiem jautājumiem, pētot un analizējot pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas. Otrajā daļā tiek veikts un, šajā darbā tiek aprakstīts, empīriskais pētījums. Pētījuma mērķis ir pārbaudīt un precizēt, vai tiešām skolēnu emocionālās inteliģences līmeni ietekmē skolotāja pedagoģiskā darbība (izmantojot konkrētus pedagoģiskos paņēmienus - sarunas par emocijām, uzticēšanās, sadarbība un atzinība). Pētījuma veikšanai tiek izmantotas tādas pētīšanas metodes kā EQ (emocionālās inteliģences) tests, daļēji strukturētā intervija, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, novērojums. Pēc zinātnieku atziņu analizēšanas un pētījuma veikšanas, droši var apgalvot, ka skolotāja pedagoģiskā darbība ir saistīta ar skolēnu emocionālo inteliģenci un tās attīstīšanu.
dc.description.abstractThe title of this bachelor's job is promoting the development of the emotional intelligence of children of the youngest school age in the primary school teaching process. Working author Solvita Griestiņa – Pukinska. This job looks for answers to questions such as: What is an emotionally intelligent person? How would it be? Does the teacher play a major role in this process? By which pedagogical techniques can the teacher contribute to the emotional intelligence of pupils? The work consists of two parts. The first part looks for answers to the more relevant topics mentioned above, by studying and analyzing the learning of pedagogies and psychology scientists. In the second part, an empirical study is carried out and, in this work, is described. The aim of the study is to examine and clarify whether the level of emotional intelligence of pupils is actually affected by the teaching activity of the teacher (using specific pedagogical techniques - talk about emotion, trust, cooperation and recognition). Research techniques such as EQ test, semi-structured interview, padagogical trial, observation are used to perform the study. After analyzing the knowledge of the scientists and conducting the study, it can be assured that the teaching activities of the teacher are linked to the emotional intelligence and development of the pupils.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectEmocionālā
dc.subjectInteliģence
dc.subjectEmpātija
dc.subjectEmocijas
dc.titleJaunākā skolas vecuma bērnu emocionālās inteliģences attīstības sekmēšana sākumskolas mācību procesā
dc.title.alternativeThe development of the emotional intelligence of children of the youngest school age in the primary school teaching process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record