Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorCibuļska, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:12Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79627
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53749
dc.description.abstractDiplomdarba tēma “Spēļu izmantošana fonemātiskās uztveres pilnveidei 5 - 6 gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem” mērķis ir izstrādāt teorijā pamatotu un praksē pārbaudītu spēļu kopu koriģējoši attīstošajai darībai 5 – 6 gadus ve-ciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Diplomdarba teorētiskajā daļā darba autore ir pētījusi un analizējusi dažādu autoru teorētiskās atziņas par 5 – 6 gadus vecu bērnu raksturojumu veselumā, runas un valodas attīstību, fonētiski fonemātisku traucējumu raksturojumu un izpausmēm, kā arī par spēļu nozīmi bērna attīstībā un fonētisko traucējumu mazināšanai. Diplomdarba empīriskajā daļā tiek veikta anketēšanas rezultātu analīze un, balsto-ties uz tiem, izstrādāta spēļu kopa fonētiski fonemātisku traucējumu mazināšanai. Pētījuma rezultāti liecina, ka fonētiski fonemātiski traucējumi ir bieži sastopami logo-pēdu ikdienas darbā un spēle ir viena no metodēm, ko logopēdi izmanto savā darbā. Atslēgvārdi: fonētiski fonemātiskie traucējumi, fonemātiskā uztvere, spēle, 5 - 6 gadus veci bērni.
dc.description.abstract" Development of phonological perception for 5– 6 -years- old children with phonetic phonemic disorders using games " Diploma Paper’s aim is to theoretically research and practically test the effects of game using for 5-6-year-old children with phonematic di-sorder. In Diploma Paper’s the theoretical part the author has researched and analyzed the theoretical findings about 5 – 6 years old children integrality, speech and language di-sorders, findings about development of phonemic awerness, the game value of children devlopment and phonematic awerness potential for development through games. In Diploma Paper’s empirical part, the author analyzes the results of questionnaires, based on those a game program for phonemtic disorder development is created. The research results show that the phonematic disorders are common for speech terapist and games is one of the methods what is used. Key words: games, phonetic phonemic disorders, phonematic perception, 5-6-years-old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectfonētiski fonemātiskie traucējumi
dc.subjectfonemātiskā uztvere
dc.subjectspēle
dc.subject5 - 6 gadus veci bērni
dc.titleSpēļu izmantošana fonemātiskās uztveres pilnveidei 5-6 gadus veciem bērniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
dc.title.alternativeDevelopment of phonological perception for 5– 6 -years-old children with phonetic phonemic disorders using games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record