Show simple item record

dc.contributor.advisorVilnīte, Iluta
dc.contributor.authorOzola, Mārīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-02T02:02:13Z
dc.date.available2021-02-02T02:02:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other79630
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53751
dc.description.abstractDarba teorētiskajā daļā analizētas bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem attīstības īpatnības, kā arī komunikācijas grūtības, kas rodas šo traucējumu rezultātā, alternatīvās un augumentatīvās komunikācijas iespējas un nepieciešamība bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem, pazīstamāko AAK metožu raksturojums, IKT iespējas alternatīvajā un augumentatīvajā komunikācijā. Darba praktiskajā daļā aptaujāti skolotāji, intervēti vecāki un novēroti skolēni ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem, lai noskaidrotu, vai alternatīvo un augumentatīvo komunikācijas metožu pielietošana uzlabo komunikāciju un kādas metodes pielieto skolā darbā ar bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem.
dc.description.abstractIn the theoretical part of the work are analyzed development peculiarities of children with mental disorders and severe mental disorders, communication difficulties that resulting from these disturbances, alternative and augmentative communication opportunities and a necessity for children with severe mental disabilities, described the most well-known alternative and augmentative communication methods, possibilities of information and communication technologies in alternative and augmentative communication. In the practical part of the work teachers were surveyed, parents were interviewed and children with severe mental disorders were observed to clarify whether the use of alternative and augmentative communication methods improves communication and what methods are used at school to work with children with severe mental disorders.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject: bērni ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem
dc.subject: bērni ar garīgās attīstības traucējumiem
dc.subjectalternatīvā un augumentatīvā komunikācija
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectalternatīvās un augumentatīvās komunikācijas metodes
dc.titleAlternatīvās komunikācijas nepieciešamība bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem
dc.title.alternativeThe need of alternative comunication for children with severe intellectual disabilities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record