Kritiskās domāšānas paņēmienu ietekme uz skolēnu mācību sasniegumiem matemātikā 5.klasē
Author
Poļaka, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore ir izstrādājusi diplomdarbu “Kritiskās domāšanas paņēmienu ietekme uz skolēnu mācību sasniegumiem matemātikā 5.klasē””, tiek pētītas metodes, kuras tiek izmantotas matemātikas mācību priekšmeta apguvē un iespējas izmantot kritiskās domāšanas paņēmienus, lai uzlabotu sasniegumus šajā mācību priekšmetā. Darba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par kritisko domāšanu un tās iespējamajiem pielietojumiem matemātikas mācību priekšmeta apgūšanā. Darba praktiskajā daļā ir apkopota informācija, kas iegūta pedagoģiskā vērojuma gaitā skolā matemātikas stundās, akcentējot skolotājas- mentores izmantotās metodes. Pārbaudes darba rezultātu analīzes secinājumi integrēti piedāvātajā pieejā mācību sasniegumu uzlabošanai. Darba apjoms ir 75 lpp., 3 nodaļas, 9 apakšnodaļas, 20 pielikumi, 5 tabulas, 3 attēli. The author has developed a Diploma paper regarding thesis “Critical thinking methods influence on math learning achievements in 5th grade”, studying methods that are used by teacher to teach math subject and possibilities to infiltrate critical thinking methods to improve learning achievements in this subject. In works practical part is compiled information that has been collected during pedagogical observation in school during math classes, pointing out teachers- mentor used methods. Conclusions of the analysis of the test results are being integrated in proposed approach to improve learning achievements. The paper consists 75 pages, 3 chapters, 9 subdivisions, 20 attachments, 5 tables and 3 figures.