Show simple item record

dc.contributor.advisorLočmele, Klinta
dc.contributor.authorLemhena, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:18Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80004
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53921
dc.description.abstractDarba mērķis ir noskaidrot sabiedrības un mediju pārstāvju viedokli par maksas saturu digitālajos Latvijas medijos. Teorētiskais ietvars – zināšanu plaisas teorija, lietojuma un apmierinājuma teorija, maksātvēlmes jēdziens. Izveidots pārskats par maksas saturu Latvijas digitālajos medijos. Pētījuma rezultāti iegūti Latvijas iedzīvotāju tiešsaistes aptaujā un intervijās ar mediju pārstāvjiem. Mediju pārstāvji norāda, ka maksas saturs ir nozīmīgs mediju pastāvēšanai nākotnē un finanšu resursu piesaistīšanai. Vairākums respondentu nav gatavi par to maksāt, jo netic piedāvātā satura kvalitātei un unikalitātei. Tomēr 26 % lieto vai apsver iespēju lietot maksas satura produktus, tā norādot, ka pieprasījums pēc maksas satura var pieaugt.
dc.description.abstractPurpose of the work is to find Latvia’s residents and media’s opinion about paid content on digital media in Latvia. Basis for the work is the knowledge gap theory, uses and gratification theory and willingness to pay. An overview of paid content in Latvian digital media has been made. Research was done by conducting online questionnare for Latvian residents and interviews with media representatives. Media representatives point out the importance of paid content in the financial and future context. Most of the respondents aren’t willing to pay, believing the quality and uniqueness of the content isn’t sufficient. However, 26% of respondents are using or plan to use paid content, thus indicating the possibility of growing demand.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectdigitālie mediji
dc.subjectmaksas saturs
dc.subjectmaksātvēlme
dc.subjectaptauja
dc.subjectintervija
dc.titleMaksas saturs digitālajos Latvijas medijos - iedzīvotāju un mediju pārstāvju vērtējums
dc.title.alternativePaid content in the Latvian digital media - assessment from residents and media representatives
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record