Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorStudente, Daniela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:20Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80184
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53927
dc.description.abstractBakalaura darba “Youtube” un “Instagram” influenceri par minimālismu: komunikācija un loma attieksmes, paradumu un uzvedības maiņā mērķis ir izvērtēt, vai influenceri, komunicējot caur sociālajiem medijiem, spēj ietekmēt savu sekotāju dzīves stila paradumus, pievēršot auditorijas uzmanību minimālismam. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par sociālajiem medijiem un to veidiem, minimālismu, influenceriem, kā arī pētīta lietojuma un apmierinājuma teorija. Pētījumā analizēts latviešu influenceru Edgars Feščenko un Lauras Arnicānes radītais saturs “Youtube” un “Instagram” plaformās, izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzi. Darba ietvaros tiek veikta interneta aptauja un daļēji strukturētas intervijas ar influenceriem, lai noskaidrotu autoru motīvu ietekmēt auditorijas lēmumus un paradumus.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Youtube" and "Instagram" influencers on minimalism: communication and role in changing attitudes, habits and behavior aims to assess whether influencers, by communicating through social media, can influence the lifestyle habits of their followers, drawing the audience's attention to minimalism. The theoretical part of the work consists of chapters on social media and their types, minimalism, influencers, as well as the theory of uses and gratifications. The study analyzes the content created by Latvian influencers Edgars Feščenko and Laura Arnicāne in “Youtube” and “Instagram” platforms, using qualitative content analysis. The work includes an online survey and semi-structured interviews with influencers to find out the authors' motive to influence the audience's decisions and habits.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectInfluenceri
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectYoutube
dc.subjectInstagram
dc.subjectminimālisms
dc.title"Youtube" un "Instagram" influenceri par minimālismu: komunikācija un loma attieksmes, paradumu un uzvedības maiņā
dc.title.alternative"Youtube" and "Instagram" influencers about minimalism: communication and role in attitude, habits and behavior change
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record